Flere junidamer?

Høsteple

Elsker forumet
Assistert-jentene
Himmelbarn
Jeg er helt i himmelen etter å ha testa positivt :D
Er ikke IKM før på søndag, men har bestemt meg for å nyte svangerskapet så langt det er mulig uansett hbor lenge det varer. Dette er fjerde gangen vi er gravide, men har mistet de tre andre. Senest medisinsk hjemmeabort 1 august, så håper håper det er min tur nå.

Foreløpig termin 02 juni.

Er vi flere?
 
Sniker.. Gratulerer så mye med positiv test! :Heartred
 
Jeg er helt i himmelen etter å ha testa positivt :D
Er ikke IKM før på søndag, men har bestemt meg for å nyte svangerskapet så langt det er mulig uansett hbor lenge det varer. Dette er fjerde gangen vi er gravide, men har mistet de tre andre. Senest medisinsk hjemmeabort 1 august, så håper håper det er min tur nå.

Foreløpig termin 02 juni.

Er vi flere?
Sniker fra mars her. Så vanvittig gledelige nyheter! Jeg er kjempeglad på dine vegne ❤❤❤
 
Sniiiker og gratulerer med positiv test ! :woot: Håper å få følge etter senere :woot:
 
Gratulere så masse med positiv test :Heartred Håper virkelig at denne gangen holder den seg fast i 9 med :smiley-angelic001:smiley-angelic001
 
Sniker fra mai, gratulerer :joyful::joyful:
 
Jeg hører vel til her :) Fikk positiv test for 2 dager siden og har ikm på mandag. Foreløpig termin er 03. juni :happy:

Jeg har ingen barn fra før og dette var min første prøveperiode..så det gikk mye fortere enn jeg hadde trodd og tror vel ikke helt på at jeg er gravid enda. Men enig med deg i at det er viktig å prøve å nyte det selv om det er tidlig :nailbiting:
 
Sniker! :)
Så kjekt, gratulerer!! Jeg håper jeg blir med i gruppa. Dette er PP1 på B2. Merker en del på symptomer, men allikevel litt for godt til å være sant føler jeg.. IKM på tirsdag, men planlegger å ta en test på søndag, dpo 12! Håper jeg da får bli med <3 foreløpig termin blir da 3. Juni!
 
Sniker - gratulerer med spiren :happy:

Jeg håper å joine om noen uker :smiley-angelic001
 
Jeg er helt i himmelen etter å ha testa positivt :D
Er ikke IKM før på søndag, men har bestemt meg for å nyte svangerskapet så langt det er mulig uansett hbor lenge det varer. Dette er fjerde gangen vi er gravide, men har mistet de tre andre. Senest medisinsk hjemmeabort 1 august, så håper håper det er min tur nå.

Foreløpig termin 02 juni.

Er vi flere?

Sniker litt :happy: Gratulerer SÅ mye! Det varmer hjertet å se at du har fått en ny spire igjen, krysser alt jeg har for at dette er terminspiren deres ❤ Godt å høre at du har bestemt deg for å bare nyte! Mistet også marsspiren min (medisinsk abort etter MA 5. august) og håååper jeg får innsett denne syklusen og at jeg joiner gruppa etterhvert :happy:
 
:HeartredHåper å få bli her! Termin 03.06:Heartred har mistet flere ganger, men håper dette blir terminspire
 
Gratulerer! :D

Sniker fra mai-gruppa. Har temin helt i slutten av mai, så føler alle er såååå mye lengre enn meg der. Håper jeg kanskje kan henge her litt også kanskje etterhvert :shy:
 
Gratulerer til dere andre som også har testet positivt:Heartred

Har nettopp for to dager siden testet positivt selv (på ikke mindre enn 7 tester, klarer ikke helt å tro på at det er sant:angelic:), etter 5 hele år som prøvere. Til slutt måtte vi gå veien gjennom assistert befruktning. Det ser ut som at dette 3. fulle forsøket vil realisere babydrømmen :dummy: Foreløpig termin 1. juni :shy: Måtte bli medlem her i forumet for å ha noen å kunne dele denne fantastiske gleden med!
 
Back
Topp