Og evt hvor har dere fått hjelp? Og hvor mange forsøk tok det?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

å så braJeg var tilbake i Porsgrunn i dag for ultralyd etter positiv test. Hurra, et bankende hjerte på lille Fnutt!! Veldig fornøyd med opplegget og folkene der nede. Har 6 egg i fryser'n, men håper vi slipper å reise dit igjen. At vi skal klare søsken på egen hånd. Men det er uansett fantastisk at det går an å få hjelp![]()
Presis det jeg tenker også. Uttak var så inmari vondt at det viljeg helst slippe flere ganger. Men må man så må man...å så braJaa de er herlige der! jeg var noen få på frys der og… og et i Brasil. Tenkte at jeg skulle prøve alle vi har på frys med en gang vi starter med søskenforsøk.. slik at jeg ikke forlater noe barn i fryseren hehe
ikke vondt med kun innsetning vel?Presis det jeg tenker også. Uttak var så inmari vondt at det viljeg helst slippe flere ganger. Men må man så må man...![]()
jada.. det kan man. Og forhåpentligvis trenger vi ikke å ha uttak igjen. Jeg har hatt 3. 2 av de var heltttt forferdelig iom at jeg reagerer på bedøvelsen, men heldgvis fikk jeg narkose i Brasil.Nei, det var det jeg mente at jeg håper at vi kan bruke de fryste eggene til søsken, så jeg slipper fler uttak![]()