Flere IVF'ere her?

Lillefnutt

Betatt av forumet
Augustmødrene 2014
Sensommerbarna 2016
Og evt hvor har dere fått hjelp? Og hvor mange forsøk tok det?

*Rekker opp hånda*
Vi har fått behandling i Haugesund. Måtte ha to fersk og et fryseforsøk før det klaffet på 2010-gullet, og har hatt det samme nå på søskenforsøk.

Åh, så flott! Vi har vært i Porsgrunn og fått super hjelp. Hadde:
1. ICSI mai/juni '13 = neg
1. frys august '13 = neg
2. frys oktober '13 = avbrutt pga ingen overlevende egg
2. ICSI november '13 = Positiv test fredag 13. des :hello2

Litt på kanten da, men jeg er ivfer :)
Bare å spørre/ta kontakt om deter noe dere lurer på, så skal jeg svare så godt det går.
Jeg var igjennom Riksen :)

Jeg er det jeg og på en måte.. men vi ble ikke gravide med IVF. Ble gravid rett før vi skulle starte med vårt siste forsøk i Porsgrunn.
Vi hadde 2IVF + 2 frys i Norge, og 1 IVF med CGH i Brasil (jeg er derfra). Hadde til sammen 2 kjemiske og 1tidlig SA før spiren plutselig satt på egenhånd.

Her! :)
St. Olavs, satt på 1. !
Har en laga på naturmetoden fra før ;)

Jeg var tilbake i Porsgrunn i dag for ultralyd etter positiv test. Hurra, et bankende hjerte på lille Fnutt!! Veldig fornøyd med opplegget og folkene der nede. Har 6 egg i fryser'n, men håper vi slipper å reise dit igjen. At vi skal klare søsken på egen hånd. Men det er uansett fantastisk at det går an å få hjelp :)

Test

Jeg var tilbake i Porsgrunn i dag for ultralyd etter positiv test. Hurra, et bankende hjerte på lille Fnutt!! Veldig fornøyd med opplegget og folkene der nede. Har 6 egg i fryser'n, men håper vi slipper å reise dit igjen. At vi skal klare søsken på egen hånd. Men det er uansett fantastisk at det går an å få hjelp :)
å så bra :) Jaa de er herlige der! jeg var noen få på frys der og… og et i Brasil. Tenkte at jeg skulle prøve alle vi har på frys med en gang vi starter med søskenforsøk.. slik at jeg ikke forlater noe barn i fryseren hehe

å så bra :) Jaa de er herlige der! jeg var noen få på frys der og… og et i Brasil. Tenkte at jeg skulle prøve alle vi har på frys med en gang vi starter med søskenforsøk.. slik at jeg ikke forlater noe barn i fryseren hehe
Presis det jeg tenker også. Uttak var så inmari vondt at det viljeg helst slippe flere ganger. Men må man så må man... :)

Nei, det var det jeg mente at jeg håper at vi kan bruke de fryste eggene til søsken, så jeg slipper fler uttak :)

Nei, det var det jeg mente at jeg håper at vi kan bruke de fryste eggene til søsken, så jeg slipper fler uttak :)
jada.. det kan man. Og forhåpentligvis trenger vi ikke å ha uttak igjen. Jeg har hatt 3. 2 av de var heltttt forferdelig iom at jeg reagerer på bedøvelsen, men heldgvis fikk jeg narkose i Brasil.

Back
Topp