Flere IVF-ere?

Naturlig syklus her også, jeg hentet ut alle tre pakkene på begge forsøkene nå, derfor jeg har igjen en god del...
Skader jo ikke å bruke de opp? Må nesten føle på det selv :)
Jeg har kun to pk pr innsett, men mens har komt før testdag, og negative tester, så har sluttet før jeg skulle, derfor har jeg ekstra igjen.
 
Skader jo ikke å bruke de opp? Må nesten føle på det selv :)
Jeg har kun to pk pr innsett, men mens har komt før testdag, og negative tester, så har sluttet før jeg skulle, derfor har jeg ekstra igjen.

Nei, det gjør jo ikke det. Og så er det jo kjedelig å bare «kaste» 450kr ut vinduet også.
 
Jeg sluttet på lutinus noen dager etter testdag. Deilig å slippe . Håper at alt går fint fordiom.
 
Hvilke støttemedisiner bruker dere, og hvor lenge skal dere gå på dem?
Jeg bruker cyclogest og fikk beskjed om å bruke opp den pakken jeg holder på med, noe som vil si at jeg skal slutte med dem 5+1. Jeg har skikkelig angst for å slutte bare sånn med en gang!! Har igjen 12/13 piller fra forrige forsøk, så jeg lurer litt på om jeg skal ta en om dagen til det er tomt! (Bruker to nå).
Jeg bruker progynova og cyclogest og må bruke de frem til uke 10 siden det er styrt syklus.
Jeg ville bare brukt dem opp, det skader jo ikke å ta de litt lenger :)
 
Jeg fikk i dag henvisning til tidlig ul på 7 ukers kontroll. Vet dere om jeg bare skal ringe gynekologen min å bestille time? Hva gjør dere?
 
Jeg fikk i dag henvisning til tidlig ul på 7 ukers kontroll. Vet dere om jeg bare skal ringe gynekologen min å bestille time? Hva gjør dere?
Tenker du på TUL som man får ifbm forsøket?
Når klinikken ringte med hcg-resultatet på testdagen fikk jeg time til TUL.
Må du ha henvisning for å få tul når du har vært igjennom ivf?
 
Tenker du på TUL som man får ifbm forsøket?
Når klinikken ringte med hcg-resultatet på testdagen fikk jeg time til TUL.
Må du ha henvisning for å få tul når du har vært igjennom ivf?
Har hatt ICSI ja. Jeg skal ikke til sykehuset jeg fikk behandling da det er er stykke. Bare lurte på om jeg kunne velge gynekolog selv?får ringe på mandag
 
Jeg og mannen har vært i Danmark for uiu med donorsæd.
Han er steril, men har en datter fra før av som også kommer fra samme donor :)
Vi har vært der nede tre ganger, og jeg har hatt to kjemiske. Så nå håper jeg den lille klamrer seg fast i en del mnd til :)
Krysser alt for at spiren klamrer seg fast :)
 
Hva er forskjellen på IVF og ICSI?

Så koselig at dere har fått til å bli gravide, alle sammen <3
 
Har hatt ICSI ja. Jeg skal ikke til sykehuset jeg fikk behandling da det er er stykke. Bare lurte på om jeg kunne velge gynekolog selv?får ringe på mandag
Ånei, da vet jeg ikke.
 
Hei:)
Har 1 barn fra før på 8 år som ble til naturlig. Ble nå gravid ved hjelp av ICSI , 1 forsøk.
Føler at der er for godt til å være sant at vi skulle klare det så raskt.
Kan jeg bare spørre dere om dere er veldig oppblåst etter graviditet ble oppdaget. Er så ubehagelig og lurer på hvor lenge det skal vare?!
Veldig oppblåst... Kan signere den ja...
 
Hva er forskjellen på IVF og ICSI?

Så koselig at dere har fått til å bli gravide, alle sammen <3
Hei! Ved ICSI sprøytes en sædcelle direkte inn i eggcellen. Ved vanlig IVF legges sædcellene og egget i en sånn skål sammen og befruktningen skjer «selv». ICSI er vanlig å bruke ved nedsatt sædkvalitet, for å plukke ut de få svømmerne det er håp for :)
 
Hvilke støttemedisiner bruker dere, og hvor lenge skal dere gå på dem?
Jeg bruker cyclogest og fikk beskjed om å bruke opp den pakken jeg holder på med, noe som vil si at jeg skal slutte med dem 5+1. Jeg har skikkelig angst for å slutte bare sånn med en gang!! Har igjen 12/13 piller fra forrige forsøk, så jeg lurer litt på om jeg skal ta en om dagen til det er tomt! (Bruker to nå).
Tar cyclogest morgen og kveld. Skal gjøre det minst fram til tidlig UL-kontroll 7+3, skulle få ny beskjed da. Skader jo antakelig ikke å ta de du har igjen? ❤️
 
Har hatt ICSI ja. Jeg skal ikke til sykehuset jeg fikk behandling da det er er stykke. Bare lurte på om jeg kunne velge gynekolog selv?får ringe på mandag
Hvis du skal få det dekket av henvisningen må det vel være en gynekolog med driftsavtale/ikke hel-privat. Ellers antar jeg du kan velge en bare :)
 
Hei! Ved ICSI sprøytes en sædcelle direkte inn i eggcellen. Ved vanlig IVF legges sædcellene og egget i en sånn skål sammen og befruktningen skjer «selv». ICSI er vanlig å bruke ved nedsatt sædkvalitet, for å plukke ut de få svømmerne det er håp for :)
Aha :) tusen takk for svar :)
 
Har hatt ICSI ja. Jeg skal ikke til sykehuset jeg fikk behandling da det er er stykke. Bare lurte på om jeg kunne velge gynekolog selv?får ringe på mandag
Du kan velge selv, bare husk å gå til en med bedriftsavtale om du vil få det dekket :)
 
Ivf'er vi og :Heartred
Eller nærmerer sagt ICSI. Her er mannens svømmere ikke helt som de skal.
Dette er 3 innsettet vårt. Frys i narurlig syklus. Første uttak:)

Vi var prøvere i 3år før oppstart. Vi går privat.
 
Sniker meg inn her . . Vi fikk positiv test i går og sliter med å tro på det .. Men tre forskjellige testtyper som viser gravid kan vel ikke ta feil vi har prøvd å bli gravide i 5,5 år. Dette var det 6. prøverør forsøket og 5. Insettet og første gang noensinne jeg har fått positiv test... Vi har ikke hatt så bra forsøk med maks ett egg som ble befruktet.... Denne gangen ble det satt inn blastocyst + 3 blastocyster ligger på frys helt i skyene og deilig å se at alt arbeidet vi har lagt ned de siste månedene har hjulpet så masse .. Gleder meg til fortsettelsen
 
Vi har også fått hjelp ved ivf :) Det ble totalfrys i oktober da jeg ble overstimulert. Hadde første innsett i slutten av november, ble gravid, men mistet allerede 4+6. Fikk nytt innsett i starten av februar, ble gravid igjen, er nå 4+1. Er veldig spent og nervøs denne gangen, håper den vil sitte hele løpet ut :Heartred Fikk 3 blasto på frys, så har 1 igjen, men hadde vært kjekt å kunne prøve den på eventuelt søskenforsøk :) Siden jeg har frys i naturlig syklus så skal jeg bruke lutinus t.o.m i morgen, gruer meg litt til å slutte med det.. selv om det blir litt godt å slippe griset med det :p
 
Back
Topp