Flere fra Drammen?

Det er på like bortenfor brannstasjonen.. Den oppoverbakken mot Gulskogen kalles Osbakken. Gata jeg bor i heter Papyrusveien, den gata går ned mot kirkegården. Er du fra Mjøndalen linnal? Jeg er innflytter, men samboeren min er herfra:)

Jeg kan tirsdag, onsdag ( men kun på dagtid ), torsdag kveld, fredag kveld og søndag.

Å det er der ja! :) nei jeg er fra Drammen, men flyttet hit i mars :) skal tilbake til drammen etterhvert igjen :) men da bor vi faktisk ikke veldig langt ifra hverandre :) kanskje vi har sett hverandre før, hehe :D

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Jeg er også fra Drammen, nærmere sagt Konnerud. Jeg flytta til Mjøndalen i september i fjor:) Det kan nok hende vi har gjort det :D Jeg jobber i hjemmesykepleien her i Mjøndalen og er ofte oppi Åsen.

G
Aah! :) jeg bor i mjøndalen, 10-15 min kjøre fra Drammen :) :) hadde vært så koselig å blitt bedre kjent med andre fra samme sted, og som er i samme sitiasjon :)

Bor på Steinberg ♥ ♥ Så koselig dette blir da :)

Venter på et lite nurk i februar ♥

Aaah :) jeg er opprinnelig fra skoger :p har faktisk vært mye på konnerud før om åra :D så da kan det jo hende vi har sett hverandre før, Drammen er ikke sååå stort :) når har du termin? :)

Torsdag kveld passer fint for meg :) er det snakk om neste uke? :)

Terminen min er 07.02.15, men jeg venter tvillinger så de kommer nok før.... Hvilken årsmodell er du? Jeg er `84..

Torsdag kveld passer bra for meg :)

Åååh, så spennende med tvillinger :) ja, da får du nok før :) jeg er 89 :)

Åååh, så spennende med tvillinger :) ja, da får du nok før :) jeg er 89 :)

Det er veldig spennende med tvillinger:) Jeg har to jenter fra før på 3 og 4 år så samboeren håper på at det er i hvertfall en gutt som gjemmer seg i magen :)

Ja, får håpe på det! :) hehe.. men gud så spennende, og 4 barns mor å så ung, det er sikkert veldig spennende :)

Ja, får håpe på det! :) hehe.. men gud så spennende, og 4 barns mor å så ung, det er sikkert veldig spennende :)

At vi venta tvillinger kom som et sjokk, vi hadde lissom bare tenkt til å få en til :p Men det blir veldig spennende å bli 4 barnsmor og veldig travelt.... :)

Aah! :) jeg bor i mjøndalen, 10-15 min kjøre fra Drammen :) :) hadde vært så koselig å blitt bedre kjent med andre fra samme sted, og som er i samme sitiasjon :)

Jeg bor i Mjøndalen :) hvor i Mjøndalen ?

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app

Back
Topp