Flere førstegangs fødende her? :)

Jepp :) Vet hvor Haugerud er.. Jobber på Ekeberg. .ikke det at det er sånn supernærme, men samme side av byen i alle fall :) Formen min er helt grei. Småkvalm, men ingen oppkast.. veldig ømme pupper og de har blitt vesentlig større. Og så tror jeg jeg er mer følsom. Både på gråteskalaen og på irritasjonsskalaen, men er ikke helt sikker enda :) hehe.. Appen kommer til å vise 5 uker på vei så fort klokka bikker midnatt om et par timer :dance008

Vi er nok ganske heldige som er i relativt bra form. For min del var det lukta av maten jeg sto og lagde (stekte kyllingfilet til taco) som fikk meg til å kaste opp. Sambo måtte overta med klare instrukser fra meg Merker at jeg er veldig sensitiv for lukt dersom jeg er litt småkvalm fra før. Er det sånn for deg også...? Nå ligger jeg bare på sofaen med pledd og varmepose (er veldig glad i varmepose derav profilnavnet)

Jeg er :-) 31 år. Føler aldri det vil passe tidsmessig med unge så vi hoppa i det. Alt er på plass av hus,økonomi og besteforeldre rett rundt hjørnet. Må si jeg er veldig spent på om jeg kan fortsette aktivt med mine to hester etterpå.... Har flere gode hjelpere med dem, så håper det. Sambo er også svært innstilt på at sammen skal vi få til den kabalen, så får vi se da.... ;-) jeg har ingen symptomer, bare større pupper. Er 5+4. Så for meg er dette like skremmende som der er spennende, men håper at jeg greier å glede meg like mye som som jeg frykter alt som kommer :-D

Hei. Jeg er 26 år og samboer er 31 år. I likhet med de fleste her er dagene preget av spenning, samt delvis redsel for at ikke alt er slik det burde være. Er i dag 7+6:) Har varierende dager med tanke på symptom, noen dager helt utslått, andre dager føler jeg meg ikke gravid i det hele tatt :wacky:

Hei! Eg er 27, sambuar 32. Hørest ut som vi føler det samme her inne: glad for å vere gravid, men livredd for at det ikkje går veien. 10. mars er ringa rundt i kalendaren :)
Kjenner ikkje overdrevent masse, men er trøttare, har ømme puppar og luftig mage. Håpar ikkje kvalmen kjem...

Vi er og førstegangsgravide:) han er 29 og jeg er 26. Har vært 3 lange år med prøving, og til slutt klaffet det etter gjennomgått Ivf. Er nå 4+5 og har masse symptomer! Ømme og store pupper, oppblåst i magen. Stikninger i livmoren, mye kvalm, følelser som går opp og ned. Kan de siste to dagene skrive opp bekkenløsning også! Har nesten ikke klart å gå i dag... Men er og glad for alle symptomer som roper ut at jeg er gravid da:P

Dette blir min første. Jeg er 28 år og samboeren min er 33. Vi begynte å planlegge å planlegge hvis dere skjønner. Vi er begge veldige glade for at det skjedde så fort, men jeg har ikke fått lest meg opp så mye som jeg skulle ønsket (jeg vil ikke lese for mye heller for å ikke skremme meg selv).

Jeg er 8+4 idag og symptomene kommer og går. Jeg har nettopp skjønt (litt) hva en MA er og blitt veldig bekymret for det, for man har vel egentlig ingen symptomer på det. Har dere hørt noe om dette?

Jeg har min første kontroll hos legen 01.02 (9+6) og har bestilt tidlig ultralyd den 15.02. Det er så lenge å vente for å vite om ting er gått galt eller ei.

Har dere begynt å planlegge noe? Vogn/navn/osv.
Vet hva vogn jeg vil ha, visst det i mange år, samt vi er enige om jentenavn, det var vi enige i før vi begynte prøvinga :)

Førstegangs vi også. Jeg 21 år, sambo 22. Vært prøvere i et år. 7+5 idag. Masse symptomer men har hatt en liten blødning, så sitter nå å venter på å dra på tul.

Førstegangs vi også. Jeg 21 år, sambo 22. Vært prøvere i et år. 7+5 idag. Masse symptomer men har hatt en liten blødning, så sitter nå å venter på å dra på tul.

Håper alt går bra på ul! Det trenger jo ikke bety noe at du har blødd litt.

Hvilken vogn skal du ha? Føler det er en hel jungel der ute!

De har litt ulike varianter, så om det er nøyaktig denne typen vet jeg ikke, de ser like ut mange uten at jeg vet om de er like. Men dette merke og denne type vogn. Kanon god å kjøre, styres lett med ei hånd. ImageUploadedByBV Forum1453815306.490326.jpgImageUploadedByBV Forum1453815318.107556.jpg

Førstegangsfødende her også. Jeg 31 og gubben 36. Det var noe uventet siden situasjonen ikke er helt optimal, men vi er veldig glade og spente begge to. Det er så utrolig mye rart som skjer med kroppen akkurat nå. Jeg har hatt enorm kvalme, med brekninger og oppkast. Håper det går over når jeg bikker 12 uker. Er 9+1 i dag.

Jeg har også enormt mye luft i magesekken og spiserøret/luftrøret og jeg raper mye, til tross for at jeg har kuttet ut alt av kullsyreholdig drikke. Noen andre som opplever dette? Mye murringer i livmoren har jeg også, så jeg sjekker hele tiden at ikke mensen har kommet, men jeg har ikke hatt noe blod, så da er det vel bare det at ungen utvider livmoren :P Og trøtt er bare fornavet på formen for tiden. Sover veldig mye nå. Ellers er jeg blitt spart for ømme bryster da, men det kommer vel tidsnok. Men noen sier at spiren sitter godt fast i livmoren hvis man har kraftige symptomer så jeg velger å tro det.

Har ikke fortalt familie det enda, hadde tenkt å vente til Uke 12, men vi får se hvor lenge jeg klarer å holde på hemmligheten med alle de symptomene jeg har :) Har ikke kjøpt noe utstyr enda siden det er så tidlig.

Back
Topp