Flere førstegangs fødende her? :)

Minimoriz

Glad i forumet
Septemberlykke 2016
Tenkte å høre hvor mange vi er som skal ha barn for første gang i september og kanskje ha en tråd for oss? :)

Selv er jeg 28 og han 33 og vi venter vårt første barn nå, om alt går bra! Hadde en sa/kjemisk i desember, men ble gravid igjen to uker etterpå og nå krysser vi alt vi har for at lillegull skal klore seg fast hele veien! ❤ Kjenner at jeg er veldig nervøs og redd for at fosteret skal slutte og utvikle seg eller noe slikt, har ikke hatt så mye symptomer. Men man må vel stole på at alt er bra, så lenge man ikke blør eller har store smerter? :P 6+2 i dag!

Kjenner at dette er veldig nytt og spennende! :) Flere som har det på samme måte?

Føler det samme. Er førstegangs eg er 30 og han 34. Hadde en ma i oktober, så håper virkelig denne spiren sitter. Har ingen symptomer bortsett fra plutselig mye luft i magen o_O er 6+4 i dag. Både gleder og gruer meg til torsdag da er det tid for tidelig ul.

Føler det samme. Er førstegangs eg er 30 og han 34. Hadde en ma i oktober, så håper virkelig denne spiren sitter. Har ingen symptomer bortsett fra plutselig mye luft i magen o_O er 6+4 i dag. Både gleder og gruer meg til torsdag da er det tid for tidelig ul.

Ja jeg synes det hele er litt skummelt også, så klarer ikke å slappe helt av enda. :rolleyes: Lurer på å bestille meg en tidlig ul så jeg også kan se hvordan det står til der inne. Håper alt går bra for deg på torsdag og at du får slappet litt mer av etterpå. :) Blir spennende å høre hvordan det gikk, hvis du vil dele. :)

Har også litt luft i magen og har vært litt svimmel, noe ømme pupper men alt er ting jeg kunne oversett hvis jeg ikke visste at jeg var gravid. :p

Så kjekt! Første her også :) klarer ikke tenke lengre frem enn 12 uker foreløpig, da først tenker jeg at jeg kan senke skuldrene :) jeg er 27 og mannen 26 :) er også veldig spent :D 7+2 i dag.

Krysser fingrene for at det går bra for oss alle :)

Tenkte å høre hvor mange vi er som skal ha barn for første gang i september og kanskje ha en tråd for oss? :)

Selv er jeg 28 og han 33 og vi venter vårt første barn nå, om alt går bra! Hadde en sa/kjemisk i desember, men ble gravid igjen to uker etterpå og nå krysser vi alt vi har for at lillegull skal klore seg fast hele veien! ❤ Kjenner at jeg er veldig nervøs og redd for at fosteret skal slutte og utvikle seg eller noe slikt, har ikke hatt så mye symptomer. Men man må vel stole på at alt er bra, så lenge man ikke blør eller har store smerter? :p 6+2 i dag!

Kjenner at dette er veldig nytt og spennende! :) Flere som har det på samme måte?

Du kunne jo eventuelt kontaktet legen din og sett om han/hun ikke kunne henvist deg til tidelig ul. Det fikk jeg :)

Jeg er 29 og min samboer 33. Vert prøvere i flere år, skulle starte på hormonbehandling den 7 januar for ivf prøverør men egnet oss ikke da vi kalde klart å bli gravide så tidlig ul til torsdag jeg er 7+0 i dag

Symptomer: trøtt og luft i magen. Små mengder svimmel, kvalm, og støl i magen

Jeg er også gravid for første gang. Jeg er 31 og han er 30. Er bare 4+6 så tror vel ikke helt på det enda. Men dette er veldig spennende og jeg kjenner symptomer som ømme pupper og at det "er noe" i magen. Ellers fin form og satser på at alt er bra :) Blir vel en tidlig ultralyd hos private i uke 8 før vi forteller det til familie i uke 9 :)

Du kunne jo eventuelt kontaktet legen din og sett om han/hun ikke kunne henvist deg til tidelig ul. Det fikk jeg :)

Hadde du grunnlag for å få det eller holdt det å spørre på en måte? :) Det er jo absolutt verdt et forsøk! :)

Jeg er 23 år og samboer er 24.. Det er hans første også så vi er veldig spent! Idag er vi 8+0 og vi skal på første legetime på tirsdag :)

Formen er fin, har vonde btystvorter, er litt trøtt av og til og har litt halsbrann når jeg legger meg :)

Så kjekt! Første her også :) klarer ikke tenke lengre frem enn 12 uker foreløpig, da først tenker jeg at jeg kan senke skuldrene :) jeg er 27 og mannen 26 :) er også veldig spent :D 7+2 i dag.

Krysser fingrene for at det går bra for oss alle :)

Signerer den! Tenker liksom ikke lenger enn til 12 uker enda selv. :p Når og hvis jeg kommer dit, så kan jeg begynne å glede meg til andre ting! :D Håper det går bra for oss alle. ❤

Jeg er 29 og min samboer 33. Vert prøvere i flere år, skulle starte på hormonbehandling den 7 januar for ivf prøverør men egnet oss ikke da vi kalde klart å bli gravide så tidlig ul til torsdag jeg er 7+0 i dag

Symptomer: trøtt og luft i magen. Små mengder svimmel, kvalm, og støl i magen

Så hyggelig at spiren endelig satt! ❤ Håper alt går bra og lykke til på ul! :)

Jeg er også gravid for første gang. Jeg er 31 og han er 30. Er bare 4+6 så tror vel ikke helt på det enda. Men dette er veldig spennende og jeg kjenner symptomer som ømme pupper og at det "er noe" i magen. Ellers fin form og satser på at alt er bra :) Blir vel en tidlig ultralyd hos private i uke 8 før vi forteller det til familie i uke 9 :)

Har litt vanskelig for å tro det selv enda! :p Brenner etter å fortelle familie selv, men vil se på ul at alt er bra først. ;)

Har hatt 2 SA fra før, er 7+3 og har sett en frisk liten bønne på tidlig ul. Vi er begge 22år. Har masse symptomer: KVALME, ømme bryst, mye luft, trett hele tiden, emosjonell som fy.

Dette blir min første. Jeg er 28 år og samboeren min er 33. Vi begynte å planlegge å planlegge hvis dere skjønner. Vi er begge veldige glade for at det skjedde så fort, men jeg har ikke fått lest meg opp så mye som jeg skulle ønsket (jeg vil ikke lese for mye heller for å ikke skremme meg selv).

Jeg er 8+4 idag og symptomene kommer og går. Jeg har nettopp skjønt (litt) hva en MA er og blitt veldig bekymret for det, for man har vel egentlig ingen symptomer på det. Har dere hørt noe om dette?

Jeg har min første kontroll hos legen 01.02 (9+6) og har bestilt tidlig ultralyd den 15.02. Det er så lenge å vente for å vite om ting er gått galt eller ei.

Har dere begynt å planlegge noe? Vogn/navn/osv.

Førstegangs her også :) jeg er 28 og mannen er 33. Er 4+6 i dag og er ganske nervøs enda...

Hadde kjemisk i august etter et negativt ivf forsøk... hadde et forsøk til i september som også var negativt og begynte på et desember. Ble overstimulert av alle hormoner og det ble avbrutt. Har ventet på å ha fryseforsøk siden da,men plutselig skjer det igjen!!! :D hjemmelaga mirakel

Mye murringer og stikker litt i eggstokker,synlige blodårer på puppene,sover ekstremt mye og potte tett i nesa

Vi får tidlig ul i uke 7 om vi bare kommer dit (for godt til å være sant enda)... men denne fikk jeg i morgest da :D
0f1588da207dd293d384e614e3968d87

God ide med en sånn side :)

Jeg er 6+4 i dag! Jeg er 27, han er 29. Har første time hos legen allerede på onsdag, så det blir spennende.

Har ganske mange symptomer, har følt meg uggen, sykt trøtt, ømme pupper, oppblåst og nærmest fyllesyk en god stund. Jeg er nok også ganske svingete i humøret. Begynner å grine av ingenting og blir sur på typen for alt mulig. Til og med når han prøver å være grei. Stakkars! Kvalmen har sneket seg på sakte men sikkert, og i går begynte jeg å kaste opp også :(

Likevel er jeg også bekymret for ma eller sa. Mistet i uke 6 i november.

Haha jeg høres jo helt tragisk ut når jeg leser gjennom det jeg har skrevet :p jaja, sånn er det vel da!

Det er første her også:) er 4+5 idag og har masse symptomer: murringer, store ømme pupper, trøtt, ekstremt følsom, mye nattesvette og mareritt, god luktesans og småkvalm.

Jeg er 26 år og han blir 29 år. Vi har prøvd siden sommeren-15. Jeg er liiivredd for MA/SA og drømmer derfor om det om natta, utrolig ekkelt! Skal på tul 11+2, så håper på gode nyheter der ❤️

Hadde du grunnlag for å få det eller holdt det å spørre på en måte? :) Det er jo absolutt verdt et forsøk! :)

Var vell det at når det blei oppdaget ma i uke 10 forje gang så fikk eg beskjed av legen på Haukeland at eg skulle ha tidelig ul neste gang. Men skader aldri og spørre.

Dette blir min første. Jeg er 28 år og samboeren min er 33. Vi begynte å planlegge å planlegge hvis dere skjønner. Vi er begge veldige glade for at det skjedde så fort, men jeg har ikke fått lest meg opp så mye som jeg skulle ønsket (jeg vil ikke lese for mye heller for å ikke skremme meg selv).

Jeg er 8+4 idag og symptomene kommer og går. Jeg har nettopp skjønt (litt) hva en MA er og blitt veldig bekymret for det, for man har vel egentlig ingen symptomer på det. Har dere hørt noe om dette?

Jeg har min første kontroll hos legen 01.02 (9+6) og har bestilt tidlig ultralyd den 15.02. Det er så lenge å vente for å vite om ting er gått galt eller ei.

Har dere begynt å planlegge noe? Vogn/navn/osv.

Du kunne jo sett om det er mulig og få ul timen tidelig. Jeg hadde en ma i oktober, jeg skulle vært 10 uker men spiren hadde sluttet og vokse uken før. Også var det heller ingen hjerte som slo. Det negative med ma er jo at du ikke forstår at det skjer noe. Ingen smerter eller blødninger. Fikk litt sjokk selv når eg fikk beskjed om at det ikke var noe liv. Hadde jo fortsatt masse symptomer. Ømme bryster og kvalmen var der 100%.

Men du må nok bare slappe av og prøve og tenke at alt skal gå bra. Tenke på det posetive at vist du opplever en ma eller sa så er det en grunn til det. Er jo som oftest noe gale med spiren, noe som ikke du selv kan være med på og påvirke :Heartred

Back
Topp