Flere enn oss som er på jakt etter et nytt hjem?

Vi har kjøpt et hus! Kjempefornøyd med kjøpet, vi synes vi fikk det til en god pris, barnet vårt kan fortsette i samme bhg og vi trenger ikke pusse opp noe. :smiley-bounce016
 
Det kom ut et hus for salg her for et par dager siden som jeg bare ELSKER! Problemet er at samboeren min jobber på havet, og han kommer ikke hjem før det har vært visning. Han er mildt sagt ikke kjempegira på å kjøpe uten å ha vært på visning selv (rent rasjonelt sett så skjønner jeg jo det), men jeg haaaar så lyst å dra på visning og å legge inn bud!:nailbiting:
 
Det kom ut et hus for salg her for et par dager siden som jeg bare ELSKER! Problemet er at samboeren min jobber på havet, og han kommer ikke hjem før det har vært visning. Han er mildt sagt ikke kjempegira på å kjøpe uten å ha vært på visning selv (rent rasjonelt sett så skjønner jeg jo det), men jeg haaaar så lyst å dra på visning og å legge inn bud!:nailbiting:

Kanskje megler kan tilrettelegge for privatvisning så kan mannen din være med på FaceTime eller noe sånt? Jeg ville dratt, om ikke annet for inspirasjon til den gangen dere kjøper ny bolig!
 
Vi har kjøpt hus! Overtar 1. August, og med termin 22. August så blir det nok en helt fantastisk augustmåned :hilarious:
Nå er vi midt i prosessen med å få solgt leiligheten, fotografen er ferdig i dag, og taktsrapporten har kommet. Den var ikke helt korrekt, så må få den oppdatert før den er klar.
 
Kanskje megler kan tilrettelegge for privatvisning så kan mannen din være med på FaceTime eller noe sånt? Jeg ville dratt, om ikke annet for inspirasjon til den gangen dere kjøper ny bolig!
Det endte med at jeg fikk overtalt mannen, så jeg var på visning i går og i dag har vi kjøpt! Overtakelse 01.07., så nå må vi finne ut av logistikken. Herregud, for en fantastisk følelse!!!:smiley-bounce016
 
Det endte med at jeg fikk overtalt mannen, så jeg var på visning i går og i dag har vi kjøpt! Overtakelse 01.07., så nå må vi finne ut av logistikken. Herregud, for en fantastisk følelse!!!:smiley-bounce016

Gratulerer så mye!!!
 
Det endte med at jeg fikk overtalt mannen, så jeg var på visning i går og i dag har vi kjøpt! Overtakelse 01.07., så nå må vi finne ut av logistikken. Herregud, for en fantastisk følelse!!!:smiley-bounce016
Gratulere så mye :joyful: utrolig gøy og høre :joyful: da har dere litt tid på dere før mini kommer :happy:
 
Gratulerer så mye!!!
Gratulere så mye :joyful: utrolig gøy og høre :joyful: da har dere litt tid på dere før mini kommer :happy:

Tuuusen takk, fine dere!:joyful: Herregud, jeg føler jeg flyr! :happy093

Jeg hører så mange som mener vi er gale som planlegger flytting så tett opptil fødsel, men jeg tror vi skal få det til. Får omså utsette salg av leiligheten litt hvis det er det som skal til. Men nå får mini og hele familien et trygt og godt hjem:love017
 
Tuuusen takk, fine dere!:joyful: Herregud, jeg føler jeg flyr! :happy093

Jeg hører så mange som mener vi er gale som planlegger flytting så tett opptil fødsel, men jeg tror vi skal få det til. Får omså utsette salg av leiligheten litt hvis det er det som skal til. Men nå får mini og hele familien et trygt og godt hjem:love017

Det får vi høre også! Overtar huset 1.8, termin 22.8 men forespeilet fødsel et par uker før, som sist gang :hilarious:
Mitt tips er å starte å rydde, pakke, kaste og selge nå, jeg har tømt masse allerede, og har nå god tid til å selge unna litt ting :D
 
Vi er i gang med å tegne hus med arkitekt og håper å starte bygging i august. Så salg av egen leilighet i januar og forhåpentligvis overtakelse av nytt hus i mars/april. Veldig spennende!! :happy:
 
Vi er i gang med å tegne hus med arkitekt og håper å starte bygging i august. Så salg av egen leilighet i januar og forhåpentligvis overtakelse av nytt hus i mars/april. Veldig spennende!! :happy:

Så deilig med helt nytt hus da! Spesielt når man kan begynne fra scratch og virkelig få det slik man ønsker!
 
Så deilig med helt nytt hus da! Spesielt når man kan begynne fra scratch og virkelig få det slik man ønsker!
Absolutt, er veldig spennende :) Men man får aldri nok m2 føler jeg:bag: Skulle gjerne kunnet bygge større men regler for utnyttelsesgrad mtp på tomt, så da må man prioritere det som er viktigst :facepalm: forhåpentligvis snart landet plantegninger og da begynner det som er gøy med fasade og interiør :happy:
 
Vi har også kjøpt ny bolig og har nettopp lagt den gamle leiligheten ute til salgs. Vi overtar den nye boligen 16 aug som er termindatoen. Blir spennende og hektisk tenker jeg :p:happy:
 
Back
Topp