flere enn meg? :)

☆ Lilletrille ☆

Lykkelig mamma
♡Junigull 2016♡
som fikk forverret symptomer etter uke 8? jeg ble dau dårlig på torsdag og er det enda. bank i bordet ikke kastet opp, men det er søren ikke langt unna heller til tider :p nei takk til kollektiv og bil om det ikke er krise at jeg må :p

Jeg var verst i uke 8, men sliter fortsatt og er 12 uker nå.

Jeg hadde kun ømme bryster og litt trøtt fram til 8+3! 8+4 begynte morgenkvalmen og lite matlyst hele dagen. Har det slik enda, er 11 uker nå ;)

Jeg er i uke 8 nå, og har nesten mistet alle symptomer....

Her kom kvalmen som kastet på meg 8+5. Alt ble verre... Mye mer strekkinger, ømmere brystvorter, luft, hard mage osv osv. Men leste at det er en sinnsyk hormontopp rundt uke 9 så det var ikke uvanlig akkurat ;)

Jeg ble kvalm 7+0. Er 10+1 nå, og kvalmen har gitt seg litt, men kan komme av og til. Er bare utrolig trøtt og sliten!

Ja, ble mye verre fra uke 8, og er fortsatt ille 12+4, men aner at det er mitt bedre nå. Jeg ble også fryktelig svimmel, men det har gått over annet enn om jeg blir veldig varm.

For meg er det motsatt. Alt har blir bedre, kvalm uke 6-7. Når jeg kom til ca 10+0 var ikke brystene ømme lengre, følte meg ikke gravid, men UL ved 10+6 viste en aktiv liten reke inni der :-) Nå er jeg kun litt sliten og trøtt, håper det og kommer seg :-)

Jeg ble vel dårlig i uke 5-6 og har dårlig siden. Ligger strekt ut og sover for det meste. Etter jeg fikk medisiner så har jeg heldigvis sluttet å gå ned i vekt :) men føler meg fremdeles konstant dårlig :(

Jeg er i uke 8 nå, og har nesten mistet alle symptomer....
Litt likt som deg; er 7+6, og har mindre symptomer nå enn i uke 5 og 6. I uke 5 og 6 var det mye "mensmurringer"/voksesmerter, litt uggen og sulten hele tiden, men nå har det gått over. Nå er det treg mage så det holder (skikkelig drit) og litt ømme brystvorter, men that's pretty much it... Gjør jo at jeg innimellom blir i tvil om det er noe liv inni der i det hele tatt, men har jo ingen grunn til å tro at noe er galt, så får jo bare slappe av :)

Litt likt som deg; er 7+6, og har mindre symptomer nå enn i uke 5 og 6. I uke 5 og 6 var det mye "mensmurringer"/voksesmerter, litt uggen og sulten hele tiden, men nå har det gått over. Nå er det treg mage så det holder (skikkelig drit) og litt ømme brystvorter, men that's pretty much it... Gjør jo at jeg innimellom blir i tvil om det er noe liv inni der i det hele tatt, men har jo ingen grunn til å tro at noe er galt, så får jo bare slappe av :)
Ja, jeg var så kvalm her i starten på sist uke at jeg ble 50% sykemeldt. Så nå her jeg mistet alle symptomer.. I alle dager..
Skal på ul i morgen, er litt smånervøs etter en MA i august.

Å nei, ikke si det :/

Nå har jeg egentlig vært dårlig mer eller mindre siden uke 5, men det har blitt værre de siste uken.. :(

Håper ikke det!!
jeg er 8+6 i dag og det jeg har slitt mest med i det siste er at jeg er veldig trøtt og sliten, men så lenge jeg ikke er kvalm og spyr så klager jeg ikke (ingenting er verre enn å spy!).
Håper virkelig ikke noen hormontopp i uke 9 gir meg noen ytterligere symptomer!

Har ligget mer på sofaen de siste 14 dagene enn jeg har gjort det siste året tror jeg! ;):joyful:
Er klar for å få tilbake normal energi og humør nå gitt....

Jeg merker ikke hormontoppen i uke. Her var uke 7 og 8 verst kvalmemessig.

Jeg har vært mye dårlig, men helt i slutten av uke 8 begynte det å gå bedre. Nå er det ille igjen..

Back
Topp