som fikk forverret symptomer etter uke 8? jeg ble dau dårlig på torsdag og er det enda. bank i bordet ikke kastet opp, men det er søren ikke langt unna heller til tider
nei takk til kollektiv og bil om det ikke er krise at jeg må 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Litt likt som deg; er 7+6, og har mindre symptomer nå enn i uke 5 og 6. I uke 5 og 6 var det mye "mensmurringer"/voksesmerter, litt uggen og sulten hele tiden, men nå har det gått over. Nå er det treg mage så det holder (skikkelig drit) og litt ømme brystvorter, men that's pretty much it... Gjør jo at jeg innimellom blir i tvil om det er noe liv inni der i det hele tatt, men har jo ingen grunn til å tro at noe er galt, så får jo bare slappe avJeg er i uke 8 nå, og har nesten mistet alle symptomer....
Ja, jeg var så kvalm her i starten på sist uke at jeg ble 50% sykemeldt. Så nå her jeg mistet alle symptomer.. I alle dager..Litt likt som deg; er 7+6, og har mindre symptomer nå enn i uke 5 og 6. I uke 5 og 6 var det mye "mensmurringer"/voksesmerter, litt uggen og sulten hele tiden, men nå har det gått over. Nå er det treg mage så det holder (skikkelig drit) og litt ømme brystvorter, men that's pretty much it... Gjør jo at jeg innimellom blir i tvil om det er noe liv inni der i det hele tatt, men har jo ingen grunn til å tro at noe er galt, så får jo bare slappe av![]()

Har ligget mer på sofaen de siste 14 dagene enn jeg har gjort det siste året tror jeg!
Er klar for å få tilbake normal energi og humør nå gitt....
Føler seg sover 20 timer i døgnet! Men gleder meg også til å få tilbake energi og humør![]()
Uff ja! De må jo gjør alt alene nå! Jeg har ikke byttet en bleie siden jeg ble kvalm og han kjører ut å henter eller lager mat som jeg får lyst på i håp om at jeg vil klare å holde det nedeMe to!! Føler meg som en katt!![]()
Synes litt synd på samboeren min som har en trøtt og små grumpy kjæreste om dagen....