Flere enn meg...

frøimagen91

Elsker forumet
Juligull2021
..som er enda mer kvalm på fridager? Jeg blir kanskje litt kvalm når jeg er i praksis på dagtid, men kjenner ikke så mye av det som feks i helger. Blir litt smågal her :p

Ja! Tror d er fordi da tar jg meg tid til å kjenne etter :confused:

Jeg kan ofte være det - her tror jeg det handler om at jeg er dårligere til å spise regelmessig på fridager. Og sover jeg for lenge - dvs for lang tid mellom kveldsmat og frokost blir jeg garantert kvalm.

Er minst dårlig på jobb, mye dårlig hjemme :-P

Hahaha, sånn er det ofte hos meg, dårligst de dagene jeg har mulighet til å slappe av og gå på café :shifty:

Ja jeg sliter mer i helgene, men det er nok fordi man ikke er like oppsatt i rutine og spiser når man skal osv. Når jeg er på jobb spiser jeg til faste tider og har rutiner på hva og når osv så jeg holder kvalmen i sjakk! Er vel viktigere da fordi det et mer slitsomt å være kvalm på jobb enn hjemme :)

Gud vet men i dag har jeg spydd 4 ganger å kun ligget på sofaen, spyr nesten aldri ellers og i hvertfall ikke på jobb

Ja, var slik. Er flinkere til å spise ofte på jobb så er nok det som gjør det. Å kortere tid mellom kvelds og frukost.

Back
Topp