Flere enn meg

Var veldig tungt for meg å puste mellom uke 32 og 35, etter det begynte baby å bevege seg ned i bekkenet og det ble mye bedre :)

Blitt bedre når hue har festa seg faktisk:) men er fortsatt slitsomt, men ble bedre

Peser ganske mye, men ikke så ille. Han har visst lagt seg godt ned i bekkenet har jeg fått høre. :P men hjelper svært lite når man ikke er mer enn 155cm lang selv :P

Er trangt ja.. Alt er ett pes.

Har ikke problemer med puste, men blir veldig fort andpusten. Nå har jeg god plass til baby da, så slipper litt billigere unna :-)

Ja, jeg tar meg i å tenke at jeg gjerne kunne ofra noe av bena for å få litt lengre overkropp med bedre plass til baby :p

Off ja!:p Uke 35 her, å føler jeg får litt små panikk noen ganger. Føler ut som jeg ikke klarer å trekke nok oksygen. Var ikke sånn me første barn:o

Sent from my iPhone using BV Forum

Off ja!:p Uke 35 her, å føler jeg får litt små panikk noen ganger. Føler ut som jeg ikke klarer å trekke nok oksygen. Var ikke sånn me første barn:o

Sent from my iPhone using BV Forum

Samme her, kan ligge på sofaen og plutselig få panikk fordi jeg ikke får puste. Godt det ikke er så lenge igjen :p

Jepp, jepp. Hjelper ikkje på å overeta heller. Men å lette trykket og tømme blæra gir bedre plass til lungene..

Problemet er ikke at det er så tungt å puste, men at jeg peser noe veldig. Selv når jeg sitter/ligger i ro høres det ut som jeg har løpt maraton.

Back
Topp