Flere enn meg som..

På ul 14+5 så det ut som det ligger enda ei lita frøken i magen, da har vi det meste i tilfelle. Stellebord, bilstol, seng og lignende har vi uansett. Viser det seg at det er gutt blir nok shopping så fort vi har vært på oul:rolleyes: blir nok litt om det er ei jente til også, men kun fordi det er gøy med noe nytt også, så da må jeg prøve å beherske meg litt :woot:xsmile9
 
Jeg har ikke kjøpt noe annet enn litt brukt tøy.

Men har byttet klær mot babynest, Stokke sete til tripptrapp stol, vognpose og sprinkelseng. Har planer om å bruke 0kr på utstyr, bortsett fra vogn.
 
Har ikke kjøpt noen ting enda, føler heller ikke noe behov for å kjøpe noe.
Skal kjøpe ny bilstol, bagdel til vogna vi allerede har, babycall og nytt stellebord. Tenker vi tar alle innkjøpene iløpet av mai.
 
Siden vi trodde vi var ferdige med barn for 8 år siden har vi ikke noe annet enn noen få klesplagg spart etter søsknene. Men jeg satt i går formiddag og bablet med moren min om at vi hadde god tid og at jeg slett ikke skulle kjøpe noe enda. Så kom jeg over januarsalg på barnevogn... Da var det gjort. I går kveld kjøpte jeg vogn, stol, babycall, vippestol stellebord og ja...:smiley-angelic006 Er jo så greit å bare peise på da liksom impulsiv som jeg er:smiley-angelic002 Nå er jeg helt svett over meg selv og føler meg totalt idiot siden jeg selv babla om at neeeei kjøping det får vente til i mai. Så jeg skal bare vandre stille ut av denne tråden igjen for jeg hører ikke på mine egne råd engang. :smiley-ashamed005
Herlig:)
 
ikke har handlet inn en eneste ring ennå?
Vi har stort sett det vi trenger etter storebror - men noe nytt har vi tenkt at vi skal handle inn, samt alle forbruksvarer. Men jeg føler at det fortsatt er så lenge igjen til juni at jeg egentlig ikke har tenkt tanken ennå:)


Godt å høre at vi er fler som ikke har startet enda, føler selv at det er så lenge til
 
Jeg har kjøpt noen småting, men kan se ut som det blir en lillesøster, så da kan det meste gå i arv. Litt sommerklær trenger jeg, da forrige var vinterbarn. Ellers skal jeg sy babynest, og har strikket en hel del, mest i nøytrale farger før jeg ble gravid og før jeg visste kjønn, så nå vil jeg supplere med litt rosa og jenteoppskrifter :)
 
Ikke kjøpt noe utenom en strømpebukse. Føler at det fremdeles er så lenge til juni, og ved å utsette shoppingen så blir ventetiden kortere har jeg for meg :hilarious: Også vil jeg vente å se hva som gjemmer seg i magen. :happy:
 
Back
Topp