Flere enn meg som..

Lille Spire<3

Elsker forumet
jentene i juni13
Junilykke 2020 ♡
ikke har handlet inn en eneste ring ennå?
Vi har stort sett det vi trenger etter storebror - men noe nytt har vi tenkt at vi skal handle inn, samt alle forbruksvarer. Men jeg føler at det fortsatt er så lenge igjen til juni at jeg egentlig ikke har tenkt tanken ennå:)
 
Jepp! Har også stort sett alt vi trenger etter storebror her også. Eneste som står på lista er bilstol (kjøper av familie), ny madrass til sprinkelsenga, tripp trapp-stol med newborn-sete, og så skal jeg få kjøpt en bæresele/et bæresjal :) Føler jeg har goooood tid :p
 
Har ikke kjøpt noe enda, har fått en bæresele i julegave, ellers nada! Er førstegangs og har ingenting :p Er jo lenge til juni enda, men blir nok å planlegge flere innkjøp etter oul på fredag tenker jeg :)
 
Har heller ikke kjøpt noe. Har en jente fra før av, så den kommende lillesøsteren har mer enn nok av klær og leker! :hilarious:
Men blir nok jeg kjøper litt nye klær etter hvert - det er jo litt moro med noe nytt også.:Heartred
 
Samme her :) Har stort sett det vi trenger etter storesøster, og resten venter vi med til litt seinere.
 
Kjøpte nettopp barnesete, da de ville ha 200,- for det med base (bekjente). Skal kjøpe inn ny madrass til sprinkelseng når det er på tilbud :happy: ellers har vi det meste :happy:
 
Jeg har ikke kjøpt noe enda heller, er førstegangs. Bortsett fra garn da, men det tar jo litt tid før det blir konvertert til babyklær så det teller vel knapt? Begynner vel kanskje å se etter barnevogn når oul er overstått.
 
Kun kjøpt to bodyer i relativt nøytral farge:) drøyer handling ei stund til tror jeg. Handler om det dukker opp noe gode tilbud:) har ingenting etter storesøsknene, så vi starter på scratch..
 
Ikke kjøpt noe enda, venter til etter oul neste torsdag. Førstegangs så har i utgangspunktet ikke noe. Men merker at bekjente begynner å lufte litt forskjellige ting vi kan arve, så ser egentlig ut som at vi ikke trenger å handle så alt for mye:happy: har kjøpt garn da og begynt å strikke:angelic:
 
Har ikke kjøpt noe enda. Men etter oul idag tenker jeg at vi kan begynne kjøpe så smått etterhvert :happy: Min mor har ventet på klarsignal fra meg for å begynne kjøpe, så hun og begynner nå ;) Litt lettere med klær nå når vi vet kjønn.
 
Har det meste fra før, men har kjøpt litt.
Morsomt å se at alle dere ikke har begynt, jeg synes også det er lenge igjen men går bare og tramper og venter på at jeg kan vaske babyklær :hilarious::hilarious:
 
Har ikke kjøpt noe ennå, og har solgt unna det meste vi hadde fra storebrødrene, så trenger masse. Ser ut som jeg kanskje får tak i en vogn på finn nå, så da har jeg kanskje vogn iløpet av uken ;)
 
Ikke kjøpt noe enda,men skal på oul imorgen så regner med vi kjøper et lite sett med klær.
Har det meste,men må kjøpe ny bilstol,stokke flexi bath og babybjørn vippestol. Det tar vi litt nærmere juni tenker jeg.
 
Har kjøpt en onepiece, et par sokker og et barnesete fra 6-12 mnd og oppover, kjøpte det av en god venninne. Men ellers har vi ikke kjøpt noe. Blir vel noe rosa eller blått etter OUL i morgen :happy:
 
Ikkje kjøpt noko - har det meste. Skal ha nytt skinn til vogna og bed side crib, venter er par mnd til tenker eg. Blir muligens også en ny body eller to. Ved førstemann venta eg til babyen var levedyktig i magen før eg starta å handle.
 
Det blir jo litt annerledes når man sammenligner seg med de som ikke har noen verdens ting da. Jeg hadde heller ikke kjøpt noe enda hvis jeg hadde 90% fra før av!

Her har vi ingenting fra før av og skal flytte fra 70 til 180 kvm en måned før termin så her må vi kjøpe møbler i tillegg til alt av babyutstyr så ja, vi har begynt! 5-6 plagg, sengetøy, vogn og bilstol. Skal kjøpe en brukt babycall i kveld :happy:
 
Har ikke kjøpt noe, og vi har heller ingenting fra storesøsknene. På fredag blir det ultralyd, så nå etter det begynner vi med innkjøp! :happy:
 
Siden vi trodde vi var ferdige med barn for 8 år siden har vi ikke noe annet enn noen få klesplagg spart etter søsknene. Men jeg satt i går formiddag og bablet med moren min om at vi hadde god tid og at jeg slett ikke skulle kjøpe noe enda. Så kom jeg over januarsalg på barnevogn... Da var det gjort. I går kveld kjøpte jeg vogn, stol, babycall, vippestol stellebord og ja...:smiley-angelic006 Er jo så greit å bare peise på da liksom impulsiv som jeg er:smiley-angelic002 Nå er jeg helt svett over meg selv og føler meg totalt idiot siden jeg selv babla om at neeeei kjøping det får vente til i mai. Så jeg skal bare vandre stille ut av denne tråden igjen for jeg hører ikke på mine egne råd engang. :smiley-ashamed005
 
Vi har kjøpt litt nøytrale klær, dyne og pute (selvom jeg vet at puten er 100% ikke nødvendig på leeenge :hilarious:), sengesett og svøpepledd. Hettehåndkler, for de var for søte å gå ifra og noen frottékluter. Vi har alt bestemt oss for Vogn, bilstol, Stellebord og seng, men det venter vi med til mars/april. Etter oul blir det nok litt mer shopping på andre ting ja:happy:
 
Back
Topp