Flere bekymringer

Takk igjen for lykke-ønskninger alle sammen! Jeg har vært på ny ul og ingen hjerteslag. Hun ville ikke si sikkert men hun sier MA? Skal ta første hcg blodprøve nå men jeg føler meg helt sikker. Dette blir min 2. MA og har også hatt en SA.. Jeg takker for meg og ønsker dere alle masse lykke til! Ingen flere skal flytte ut herfra nå.

Jeg vil ikke gi deg falskt håp, men kan det fortsatt være for tidlig å se hjertet? Jeg var ca en uke kortere på vei enn jeg trodde, og fikk jo også beskjed om mulig MA.. Bra at du tar hcg-prøver. Hvis du må på sykehuset, siden de mistenker MA, sjekker de en siste gang med ultralyd da?

Håper det går bra!

Jeg vil ikke gi deg falskt håp, men kan det fortsatt være for tidlig å se hjertet? Jeg var ca en uke kortere på vei enn jeg trodde, og fikk jo også beskjed om mulig MA.. Bra at du tar hcg-prøver. Hvis du må på sykehuset, siden de mistenker MA, sjekker de en siste gang med ultralyd da?

Håper det går bra!

De sjekker alltid en siste gang med ultralyd på sykehuset. De skal være helt sikre før de setter i gang en abort. Og bra er jo det. Jeg kan dessverre ikke være så altfor mye kortere på vei. Det vet jeg pga ultralyd jeg hadde ved eggløsning, i forhold til når vi hadde sex og sambo reiste bort og i forhold til når testen var positiv. Noen dager mindre kan det alltid være men ikke en uke. Og målingene på de tre ul jeg har vært på viser altfor liten utvikling i tillegg. Men noen sier at hjertet noen ganger begynner å slå senere. Men kvalmen jeg hadde de siste dagene er også borte nå så jeg kjenner igjen det som skjer i kroppen. Men får se på hcg prøvene. Håper jeg blir henvist til sykehuset ganske raskt så jeg slipper å vente mange flere dager...

Så trist [emoji853]

Innmari leit :( Og nå kjente jeg at jeg ble litt ekstra nervøs selv også, for jeg har fulgt stigningen på dine g-tester ganske nøyaktig... Hadde virkelig håpet dette gikk veien for deg [emoji173]

Ikke bekymre deg bare pga stigning på tester. Det har vært mye annet som fikk meg til å bekymre meg. I svangerskapet med mitt yngste barn fikk jeg først 2-3 når jeg var 5+ og 3+ når jeg bar rundt 6+0/6+1. Og det er helt normalt. Og veldig individuelt. Det som var litt rart denne gangen for meg var at det tok mer enn 1,5 uke før den gikk opp til 3+ etter jeg fikk 2-3... Så ikke bekymre deg på bakgrunn av testene. Men er du usikker så vil jeg absolutt anbefale å ringe legekontoret og ta hcg blodprøver. Trenger ingen legetime for det, bare å komme innom og svaret har de vanligvis dagen etter. Så det går ganske fort å få tatt to prøver og se stigningen. Masse lykke til! Alle dere andre skal bli her inne :)

Så forferdelig trist :( Ønsker deg lykke til videre og sender deg en god klem [emoji173]

Back
Topp