Flere barn

Både ja og nei :) Når jeg kikker på lillemor som sover søtt i vogna tar jeg meg i å tenke at jeg gjerne kunne hatt én til❤️ Men, når puppen henger ute på 7.timen sammenhengende (kjennes hvertfall sånn ut) og frøkna kun skal roe seg hos mamsen, så er jeg enig med mannen at de 2 fine jentene vi har er nok..! ;-)
 
Vi har to, ønsker oss en til.
Vi er bare ikke enig om når, jeg vil asap, mannen vil vente.

Så vi får se, går det for lang tid, så blir det kun to.

Har også vanskelige svangerskap, men enkle fødsel.
Fikk en med kolikk denne gangen, men klarer ikke å tenke at det er siste.
 
Jeg har veldig lyst til å oppleve en fødsel uten komplikasjoner og en normal tid etterpå... Jeg klarer ikke helt se at dette er siste baby. Dette er nr to.
Men jeg er SÅ sliten! To små tar knekken på meg! Hadde jeg vært yngre hadde jeg bare latt det gå endel år før tredje kom. Men jeg vil ikke være langt over 35 hvis vi skal ha en tredje... Det blir i alle fall tre år til, så får vi se!
Også er jeg faktisk redd for å føle meg skuffa hvis tredje ikke blir en gutt.... Noe som er tragisk, men jeg kjenner litt på det å ønske å oppleve en gutt hvis vi skal ha en tredje.
 
Har to nå, vil veldig gjerne ha en til :) men mannen er usikker å tror ikke han vil ha flere. Å om jeg ikke er gravid innen 1,5 år er det stopp fra meg også. Tar så lang tid å bli gravid. Å annenhver gang mister jeg. Så oddsen er dårlig..
 
Vi er ferdig, livmora mi sprakk i dette (nr 3) svangerskapet, så har blitt frarådet flere. 3 er helt perfekt
 
Vi har to nå, og er forsåvidt veldig fornøyde med de vi har, men likevel har jeg ikke den følelsen av at jeg er ferdig, som alle andre sier at de kjenner på. Mannen vil ikke ha fler da, så skal jo ikke prakke på han barn han ikke vil ha :p Mye av grunnen er pga helsen min. Bekkenet var helt forferdelig, å jeg var 100% sykemeldt fra jeg var 2 måneder på vei. Tror ikke kroppen min klarer en til.
 
Vi har 3 stk. Nå er det stopp. Får ikke mer av mannen min siden han har sterilisert seg. :p
 
Jeg har veldig lyst til at Button skal få søsken, men tror ikke kroppen min tåler det... Var syk og dårlig gjennom hele graviditeten og er fremdeles i elendig form med mye smerter 3 1/2 mnd etter fødsel, og sliter med å ta vare på babyen... Om vi får en til så blir det om ca 3-4 år tenker jeg, men slik jeg har det nå så er det ikke så fristende.
 
Back
Topp