Flere barn

Junibarn84

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Marsboerne
VIP
Julimammaer 2016
Junibarna 2019
Er det noen skal ha flere eller er dere ferdig?
 
Julibabyen er vår første så skal ihvertfall prøve å få en til :) blir vel et par år til
 
Jaa! Vil i hvertfall ha en til. Men venter litt for at kroppen min skal orke det :)
 
Jeg er SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ ferdig:)

Lillebror var veldig, veldig etterlengtet, men nå er det en deilig følelse å kjenne at jeg er ferdig:)

Lillegutt er den perfekte avslutningen på babyproduksjonen her i huset. Heldige meg som har fått 3 så fine barn<3
 
Føler meg ganske ferdig.
Jeg suger på å gå gravide så for min del så får jeg nesten angst av tanken på ny runde med så mye oppkast og kvalme og bekkenløsning, osv...
Vi har to stykker nå, føler det er passende. Vi skal tross alt ha tid, energi, plass og økonomi til ungene også.
 
Jeg ønsker en til (fikk nummer en), men det blir ikke med det første :)
 
Føler at det er passelig og perfekt med de to vi har så får litt angst for å bli gravid. Har hatt konstant verpesyke siden storesøster kom for fire år siden:p og i øyeblikket lillebror ble født så fikk jeg en sterk følelse av å være ferdig produsert:D akkurat nå føler jeg meg bare så heldig som har fått to flotte friske barn uten å ha problemer<3
Men skal aldri si aldri altså!
 
Jeg har lyst på en til men det frister ikke å gå gravid igjen siden jeg blir så dårlig. Og siden sambo føler seg ferdig så er det litt vanskelig å overtale han siden det kommer til å innebære at han får all jobben med ungene når jeg blir sengeliggende av kvalme og bekkenløsning.
 
Definitivt ferdig! Nå har vi fått flere enn vi håpet på :)
Hadde jeg vært 10 år yngre, kunne jeg ha tenkt meg en til.
 
Første som kom nå, så vil gjerne ha en til:) Kommer ikke til å begynne på prevensjon igjen, så blir spennende:p
 
Her er vi ferdig :) Kroppen min er ikke så glad i å gå gravid tror jeg :p Og føler det er veldig greit med 2, og nå har vi økonomi og tid nok til begge.
 
Synes dette var så koselig at jeg gjerne vil ha en til :) Men først skal kroppen komme seg i normal fasong, og lillemor bli litt større <3 Barnefaren er ikke helt sikker på om han vil ha en til, men kanskje jeg klarer å god snakke litt etterhvert :)
 
Vi har lyst på et søsken til ungen, men vet ikke når det blir å sette igang. Ikke for lengst til, vi blir jo bare yngre..
 
Vi vil absolutt ha en til om noen år, men det er ikke sikkert vi får til det (siden hun jeg fikk nå er med hjelp av Ivf) så vi er happy hvis det bare blir med henne også ❤️
 
Vil ha en til nå:) eller, jeg vil gå gravid igjen:p så håper mannen er med på det ila noen månder :D
 
Hadde en enkel graviditet og fødsel med første kid, så har begynt å glede meg til de to neste:) Håper på å få tre barn, men å kunne få barn er jo ingen selvfølge:)
 
Vi har 3 + han har 2 fra før så e vel ferdige.. litt usikker på om eg noensinne vil føle meg ferdig eg :p kunne godt fått en til :p om noen år :p
 
Fikk første nå, så det blir vel en til. Mannen vil ha tre barn, så vi får se. Kommer til å vente til junior er 3-4 år før vi prøver igjen, jeg vil gjerne nyte tiden med han litt først :) de sier jo at en er som ingen og to er som ti ;)
 
Jeg har lyst på en til selv om svangerskapet med lillebror vsr tungt med kvalme, vondt bekken og generelt tungt. Får vente ett par år og få kroppen litt bedre først så får vi se:). Gubben synes det holder med 2 men sa da jeg gikk gravid med storebror at han ville ha 4:). Jeg setter grensen med 3:)
 
Aldri i verden. Jeg har sagt til gubben at hvis han vil ha et tredje barn, da må han finne seg en ny kone. Jeg har vært så utrolig syk begge gangene at jeg orker ikke det en gang til.
 
Back
Topp