Flere barn?

Hehe, tipper den går 100ganger raskere enn sist, har jo ikke tid til å tenke så mye på det ;)
Hehe nei ;p men hvis man blir urolig for svangerskapet så går tiden sakte xD
 
Hehe nei ;p men hvis man blir urolig for svangerskapet så går tiden sakte xD
Ja det kan jeg skrive under på! Var et nervevrak sist etter 2 ma! Men enn så lenge er jeg faktisk ganske avslappet nå. Vet ikke om det har gått opp helt for meg. Kjenner jo ikke så mye til den enda.. Det i seg selv bekymrer meg litt, men det er så tidlig at jeg kan vel ikke forvente å kjenne så mye enda ;)
 
Må bare dele et bilde med storesøster også, siden dette er mars-15 ❤️ImageUploadedByBV Forum1471598363.152528.jpg
 
Ja det kan jeg skrive under på! Var et nervevrak sist etter 2 ma! Men enn så lenge er jeg faktisk ganske avslappet nå. Vet ikke om det har gått opp helt for meg. Kjenner jo ikke så mye til den enda.. Det i seg selv bekymrer meg litt, men det er så tidlig at jeg kan vel ikke forvente å kjenne så mye enda ;)
Her tok det ca 10 uker før jeg visste jeg var gravid og de første ukene bekymret jeg meg ikke i det hele tatt. Så plutselig kom dem. Så de kan komme senere og :) hvis du klarer å slappe av og ikke bekymre deg så er det absolutt det beste :) håper det går bra denne gangen :)
 
Hvordan har hun taklet ny baby i hus? :)
Sambo og Stella er på vei til byen for å kjøpe lekegrind til han nå, for han et ikke trygg i dette huset :)! Hun er på han hele tiden. Men hun elsker han, og vil kose, plukke, løfte, nusse, poke, kile og klemme han hele tiden. Har kjøpt dukke og masse utstyr til henne, sånn at hun kan gjøre det samme som meg ❤️
 
Gratulerer :) nydelig små du har :) blir mye å henge fingrene i fremover
Tusen takk :) vi kommer nok ikke til å kjede oss. Har en på 6 år også ❤️
 
Sambo og Stella er på vei til byen for å kjøpe lekegrind til han nå, for han et ikke trygg i dette huset :)! Hun er på han hele tiden. Men hun elsker han, og vil kose, plukke, løfte, nusse, poke, kile og klemme han hele tiden. Har kjøpt dukke og masse utstyr til henne, sånn at hun kan gjøre det samme som meg ❤️
Så kjekt :) min har vært veldig begeistret for baby til en venninne men jeg føler ikke det et trygt :) kjøpt lekegrind da :)
 
Så kjekt :) min har vært veldig begeistret for baby til en venninne men jeg føler ikke det et trygt :) kjøpt lekegrind da :)
Når skal du få neste? Jeg har ikke fulgt så mye med her inne etter jeg Begynnte å være på August-16
 
Back
Topp