Fler som kaster opp?

Tinkiwinky1990

Elsker forumet
Er 15+1 og kaster fortsatt opp. Kvalmen kommer og den går som den vil :-( føler meg slapp og har null energi! I tillegg til hjertebank og svimmelhet.

Sent from my iPhone using BV Forum

Er 15+1 og kaster fortsatt opp. Kvalmen kommer og den går som den vil :-( føler meg slapp og har null energi! I tillegg til hjertebank og svimmelhet.

er 23+2 og fortsatt kaster opp :(

Vet jordmor ikke anbefaler sukker, men kroppen trenger karbohydrater desperat når man kaster opp så mye. Solbærsirup eller Cola kan hjelpe deg mye! Har faktisk kastet opp mindre de siste dagene etter å ha hatt i meg litt sukker, føler meg faktisk litt bedre også.

Hopper over i uke 19 i morgen og er enda plaget med lite energi, dårlig søvn, kvalme osv. Det er bare å gjøre det beste utav det :)

<3 29.12.14 <3

Kvalmen og oppkaste er tilstede ja, men holder det i sjakk med Phenergan. Glemmer jeg å ta pillen kan jeg banne på å ligge over doskåla å spy hele dagen etter :(
Med phenergan er kvalmen levbar og jeg fungerer.

---------------------------------------
♡ Vi venter nummer 3 ♡
☆Januar 2015☆

Kvalmen og oppkaste er tilstede ja, men holder det i sjakk med Phenergan. Glemmer jeg å ta pillen kan jeg banne på å ligge over doskåla å spy hele dagen etter :(
Med phenergan er kvalmen levbar og jeg fungerer.

♡ Vi venter nummer 3 ♡
☆Januar 2015☆

Blir du veldig trøtt av den? Har fått den og afipran, og blir skikkelig trøtt av afipran. Er derfor litt redd for å ta phenegran da jordmor sa de gav det for at man også skulle klare å sovne. Er jo rød trekant også...

Kvalm men klarer å unngå å kaste opp enda.
Klarte det frem til 3 trimester med de to eldste så håper jeg klarer meg like lenge denne gangen og.

Vet jordmor ikke anbefaler sukker, men kroppen trenger karbohydrater desperat når man kaster opp så mye. Solbærsirup eller Cola kan hjelpe deg mye! Har faktisk kastet opp mindre de siste dagene etter å ha hatt i meg litt sukker, føler meg faktisk litt bedre også.

Hopper over i uke 19 i morgen og er enda plaget med lite energi, dårlig søvn, kvalme osv. Det er bare å gjøre det beste utav det :)

<3 29.12.14 <3
Vet 7up funker som en klokke her for å unngå å kaste opp (tar en-to slurker) og til nød er og sweppes grapesoda bra.
Fungerer frem til 3 trimester, da er det ingenting som funker...

Slutta å være kvalm men går det for lenge mellom jeg står opp og frokost så kan jeg fortsatt kaste opp. Sist på tirsdag :-( er 18+1. Energien er litt bedre så lenge jeg får gjøre ting rolig, men gi meg en motbakke og jeg er andpusten etter to meter.... :-(

"lurerfæltpåhvorfordetersåviktigåviteatjegtasterframobilen"

Er 14+5 nå, og siden uke 10 har det vært slik slik at jeg kan gå i bortimot en uke og "bare" være småkvalm - og akkurat når jeg tror jeg er ferdig med kvalme og oppkast, så henger jeg over doskåla igjen :confused: Gikk fint i hele to uker nå, og så er det på'an igjen.

Blir du veldig trøtt av den? Har fått den og afipran, og blir skikkelig trøtt av afipran. Er derfor litt redd for å ta phenegran da jordmor sa de gav det for at man også skulle klare å sovne. Er jo rød trekant også...

Blir slått ut i 12 timer av phenergan.
Tar en blå pille kl 21 på kvelden, såver til 09 på morran. Men er kvalm fri når jeg står opp som gir meg mulighet til å spise, noe jeg ikke klarte før.
Prøver å spise ofte gjennom hele dagen for å holde spyinga i sjakk.
Når kvelden kommer så må en ny phenergan til.

De kveldene jeg glemmer pillen, er jeg syk å spyr hele dagen etter :(

Er jo ikke 100% frisk, men jeg makter hverdagen hvis jeg tar phenergan på kvelden.

♡ Vi venter nummer 3 ♡
☆Januar 2015☆

Er sykemeldt ja. Har vært sykemeld siden uke 5, og ble idag sykemeldt enda en måned! :(

Huff så kjett :-( men hva skal man gjøre? Sykemeldt ut neste uke jeg, så får jeg ta dag for dag :-)
God bedring! :-) og lykke til videre :-) <3

Vet 7up funker som en klokke her for å unngå å kaste opp (tar en-to slurker) og til nød er og sweppes grapesoda bra.
Fungerer frem til 3 trimester, da er det ingenting som funker...
Ser den, hjelper iallefall med sukkerholdig brus til maten, lettere å rape uten å måtte spy. Samtidig noe av det eneste jeg greier å drikke :/

Gruer meg litt til lille blir større for er allerede plaget med spark mot magesekken og spying på grunn av det :(

<3 29.12.14 <3

Back
Topp