Fler som er mer redde enn glad?

Har vært redd for MA i hele uken, og nå har jeg begynt å få brunaktig utflod… er redd det her ikke går veien dessverre :( Har hatt en del verk i ryggen i natt og nå på morgenen. Fikk time til ultralyd på tirsdag, så prøver å bevare roen frem til da. Ikke lett… blir nok en laaang helg.

Har vært redd for MA i hele uken, og nå har jeg begynt å få brunaktig utflod… er redd det her ikke går veien dessverre :( Har hatt en del verk i ryggen i natt og nå på morgenen. Fikk time til ultralyd på tirsdag, så prøver å bevare roen frem til da. Ikke lett… blir nok en laaang helg.
Uff, trist å høre at du føler på dette :sorry: Spotting kan være helt naturlig i et svangerskap, er det andre grunner til at du tror at det er MA? Sender deg en klem :Heartpink

Håper det er uskyldig. Jeg har hatt både småblødninger og brun utflod nesten hver dag siden positiv test. Fikk se ett lite bankende hjerte på onsdag. Så hold motet oppe. :Heartred

Slenger meg på denne! Vi har mistet mange ganger tidligere. Prøver å tenke positivt denne gangen, samtidig klarer ikke jeg å glede meg over å være gravid per nå! Forsøker å tenke at går det bra så går det bra, og skulle det gå galt får vi prøve igjen! Men så kommer de negative tankene snikende i perioder like vel! :(

I dag har jeg begynt å blø gitt.. Er 6+5. Var innom legevakten og de ville ikke gi meg ultralyd engang for å sjekke etter hjertelyd. Var på TUL for 2 dager siden hvor det var hjertelyd. Så håper virkelig det bare er spotting selv om blodet er ferskt og rødt:sad010
Skal på ultralyd igjen i morgen og krysser alle fingre og tær:smiley-angry017

I dag har jeg begynt å blø gitt.. Er 6+5. Var innom legevakten og de ville ikke gi meg ultralyd engang for å sjekke etter hjertelyd. Var på TUL for 2 dager siden hvor det var hjertelyd. Så håper virkelig det bare er spotting selv om blodet er ferskt og rødt:sad010
Skal på ultralyd igjen i morgen og krysser alle fingre og tær:smiley-angry017
Så trasig. Jeg jobber selv legevakt og vi har ikke UL der og sykehuset tar ikke imot så tidlig for å se om det er SA eller MA.. kun om det er snakk om svangerskap utenfor livmoren. Håper det er en uskyldig blødning.. krysser fingre og tær. Så lenge det bare er litt blod og ikke samtidig som smerter så er det stor sjans for at det er en ufarlig blødning.

Så trasig. Jeg jobber selv legevakt og vi har ikke UL der og sykehuset tar ikke imot så tidlig for å se om det er SA eller MA.. kun om det er snakk om svangerskap utenfor livmoren. Håper det er en uskyldig blødning.. krysser fingre og tær. Så lenge det bare er litt blod og ikke samtidig som smerter så er det stor sjans for at det er en ufarlig blødning.
Var på UL i går. Der var det puls på 173 og noe liten vekst men veldig godt fosteranlegg❤️

Back
Topp