Fler som blir skuffet?

Haha! Æ ler....dette kan jo bare ikke skje!
Rett etter at jeg hadde skrevet innlegget mitt i denne tråden (kl 16 i dag) så begynte jeg å tenke på at jeg ikke hadde kjent særlig spark i dag... Jeg drakk saft på sofaen mens samboeren min og jeg lå og kjente på magen etter tegn. Plutselig kjenner jeg at noe er rart, spretter opp, og det berømmelige vannet har gått!
Det renner nedover beina. Jeg ringer føden og vi får beskjed om å komme inn med en gang for sjekk. Samboer var veldig stresset siden vi ikke hadde kjent tegn til liv, så vi dro med oss fødebaggen i tilfelle og dro til sykehuset.
Fikk bekreftet at vannet var gått (men ingen rier) og alt sto bra til med den lille. Nå er vi hjemme igjen, og har fått time på sykehuset i morgen for sjekk, hvis ikke noe skulle skje i natt :joyful:

Vi kan vel forvente oss å bli foreldre ila 2-3 dager, og nå har jeg en flott mann som lager hjemmelaget pizza til meg :D

Mao: enda et tilfelle på at det kan skje når som helst...uten forvarsel! :happy:
Så spennende :-) måtte det gå fort for dere! Ønsker deg masse lykke til på fødselen :-)

Her har jeg gått 11 dager over med begge de to andre så burde jo være forberedt på det men er absolutt ikke det :P med meg har det startet med rier begge gangene også så jeg venter på en måte på de denne gang også, sambo og begge ungene er utolmodig å snakker til baby i magen hver dag å sier nå må du komme :P jeg er kjempe tung og super hormonell, stakkers sambo
De sier jo at nr tre er en luring, så alt kan jo skje :D ønsker deg litt rier :-)

Jeg har termin 23 mai, men jeg føler meg skikkelig lei allerede. Gjør ingenting om lille melder sin ankomst nå, altså :P Men jeg smører meg med tålmodighet, er tross alt førstegangs og da er det mer vanlig å gå over enn at det kommer før. Det jeg trøster meg med er at baby kommer når babyen er klar for det <3 Men huff, det er som min venninne sa som fikk baby i oktober; de siste ukene av ventetid er definitivt verst.
De siste ukene føles som år i forhold til resten av graviditeten :D

Ja begynner å bli lei nå. Termin til tirs så vel fortsatt forvente litt venting da men merker jeg er mer utålmodig nå enn jeg var med førstemann. Gikk 11 dager over med han før jeg ble satt i gang. Ikke innstilt på det denne gangen. Var en tur på føden i natt pga flimringer,men alt var bra å jeg ble sendt hjem igjen. Håper det skjer noe snart:).

Er uke 40+1 og i overkant klar mentalt for å få lille i armene, men ingen kynnere eller modningstegn, så prøver å innstille meg på at jeg muligens går over, men er sååå leeeei :o

Ja begynner å bli lei nå. Termin til tirs så vel fortsatt forvente litt venting da men merker jeg er mer utålmodig nå enn jeg var med førstemann. Gikk 11 dager over med han før jeg ble satt i gang. Ikke innstilt på det denne gangen. Var en tur på føden i natt pga flimringer,men alt var bra å jeg ble sendt hjem igjen. Håper det skjer noe snart:).
Sjekket de om du var moden og sånt også da, eller var det bare utvendig kontroll?

Nei bare ctg for å sjekke og blodtrykk av meg. Krysser fingrene for at det skjer noe i løpet av uka som kommer hvertfall:).
Da sender jeg litt fødestøv din vei :D

Har selv fortsatt litt tid fram til 13. Og 19. Mai. Så er egentlig ikke skuffet noe. Får bare holde ut litt til selv om jeg innerst inne bare håååper hun kommer nå.

Har selv fortsatt litt tid fram til 13. Og 19. Mai. Så er egentlig ikke skuffet noe. Får bare holde ut litt til selv om jeg innerst inne bare håååper hun kommer nå.
Du kan få litt fødestøv, du også :)

Jeg håper egentlig at han skal holde seg i magen til 1.juni. Med termin den 26.mai, så tenker jeg han like godt kan være der inne litt ekstra. :)

Back
Topp