MarcusMamma
Forumet er livet
Over null tegn til at noe skjer?
Leirer etter alle tegn og merker ikke noen verdens ting. Er liiiite kynnere, ikke noe slimpropp eller vann som lekker
skuffet hver gang jeg går på do haha. Får litt nedpress innimellom så da blir jeg super optimistisk men så går det også over
3 timer hos modningsakupuntur så håper jo det hjelper på. Og etter litt sengevals i går hadde jeg store forhåpninger men nada. 39 uker i morgen
Leirer etter alle tegn og merker ikke noen verdens ting. Er liiiite kynnere, ikke noe slimpropp eller vann som lekker
3 timer hos modningsakupuntur så håper jo det hjelper på. Og etter litt sengevals i går hadde jeg store forhåpninger men nada. 39 uker i morgen

I dag har jeg en sånn dag der jeg ikke kan fatte og begripe hvordan jeg skal komme meg gjennom 3 uker til i denne tilstanden. Kanskje skal jeg bare holde på de "føde-før-termin"-fantasiene mine, så kan jeg lette meg selv litt ved å tro at noe kan skje alle rede om en uke fra nå.
All sympati til alle dere som er drittlei og skuffa på dette tidspunktet, innspurt på svangerskap er alt annet enn moro. Nesten sånn at jeg mistenkter naturen for å påføre så mye ubehag at man til slutt begynner å lengte etter fødselssmerter. Der har ihvertfall jeg kommet. Give me some pain!