Fredagsbarn
Glad i forumet
Vi er ferdige nå
har fått tre herlige barn, og er veldig fornøyd med det.
Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvilke problemer hadde du da?Vi fikk vår første nå, og vi kommer nok til å få en til. Graviditeten gikk greit og fødselen var helt ok, men jeg synes barseltiden har vært utrolig slitsom med ammeproblemer og ei jente som har hylt veldig mye. Det ser heldigvis ut som om det har blitt bedre nå som vi har begynt på nutramigen og hun går til kiropraktor, så om det skjer igjen vet vi hva vi skal gjøre.
Men jeg tenker en del over hva jeg skal gjøre i forhold til amming i så fall. Hadde aldri tenkt at jeg ikke skulle amme, men nå vet jeg ikke om jeg i det hele tatt vil prøve når vi får nummer 2.
Uansett blir det nok ikke prøving før i 2015/2016. Etter å ha mistet jobben min da jeg var gravid skal jeg ihvertfall ha en god og trygg jobb neste gang.
Det meste...? Tette melkeganger, melk som bare koagulerte seg og hang i tråder ut av brystene, hadde konstant mange kuler, blødende såre brystvorter, sen utdrivningsrefleks og brystbetennelse i begge bryst.
Sent from my GT-I9100
Oi. Trodde jeg hadde det ille... Håper det har blitt bedre for deg nå.
Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app