Fler barn?

Vi er ferdige nå :-) har fått tre herlige barn, og er veldig fornøyd med det.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Jeg hater at jeg syns mini må ha søsken. Å gå gravid en gang til har jeg virkelig lite lyst til, men må vel det.. Fikk første nå, blir ikke mer enn to :) ville heller født 100 unger enn å gå gravid en dag ;)

Vil ha et par år mellom :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg fikn min første nå, og vil ha en til. Kan vurdere to, men da kan det fort bli en attpåklatt (hvis jeg ikke føler meg for gammel, er 29 nå og vil være ferdig inne jeg er 40).
Sambo vil ikke ha mer enn to da, men vi får se:D
Kommer ikke til å prøve før det har gått to år tenker jeg, vil ha litt alenetid med babyen nå. Tre år mellom barna synes jeg er akkurat passe, to er litt lite og fire er litt mye.

Jeg synes det ikke har vært noe stress å være gravid, var litt trøtt en periode og hadde litt bekkenplager men det fikset kiropraktoren.
Går lett igjennom en graviditet til!

Dette var min første, og har lyst på vertfall en til, kanskje to. Men jeg vil vente vertfall 4 år før neste :)

Tror ikke det blir flere her, men skal aldri si aldri ;-)
Har 2 barn nå, med 4,5 år mellom. Kjenner litt på lysten på enda en akkurat nå men det kan fort forsvinne :-p

Vi er ferdig nå. Vi har 4 friske og raske jenter og er fornøyd med det.
Er kun 4 år og 2 mnd mellom eldste og yngste så her har vi fått de tett og synes det er helt topp :)

Jente 04.11.09 <3
Jente 08.08.11 <3
Jente 08.08.12 <3
Jente 07.01.14 <3

Vi fikk vår første nå, og vi kommer nok til å få en til. Graviditeten gikk greit og fødselen var helt ok, men jeg synes barseltiden har vært utrolig slitsom med ammeproblemer og ei jente som har hylt veldig mye. Det ser heldigvis ut som om det har blitt bedre nå som vi har begynt på nutramigen og hun går til kiropraktor, så om det skjer igjen vet vi hva vi skal gjøre.

Men jeg tenker en del over hva jeg skal gjøre i forhold til amming i så fall. Hadde aldri tenkt at jeg ikke skulle amme, men nå vet jeg ikke om jeg i det hele tatt vil prøve når vi får nummer 2.

Uansett blir det nok ikke prøving før i 2015/2016. Etter å ha mistet jobben min da jeg var gravid skal jeg ihvertfall ha en god og trygg jobb neste gang.

Har fått nr to nå, og er veldig i tvil om det blir flere. Hater å gå gravid, med så mye smerter. Og har lyst til å ta meg av de to vi har. Men i utgangspunktet kunne jeg tenkt meg tre... Men tror ikke det blir noe av.

Vi fikk vår første nå, og vi kommer nok til å få en til. Graviditeten gikk greit og fødselen var helt ok, men jeg synes barseltiden har vært utrolig slitsom med ammeproblemer og ei jente som har hylt veldig mye. Det ser heldigvis ut som om det har blitt bedre nå som vi har begynt på nutramigen og hun går til kiropraktor, så om det skjer igjen vet vi hva vi skal gjøre.

Men jeg tenker en del over hva jeg skal gjøre i forhold til amming i så fall. Hadde aldri tenkt at jeg ikke skulle amme, men nå vet jeg ikke om jeg i det hele tatt vil prøve når vi får nummer 2.

Uansett blir det nok ikke prøving før i 2015/2016. Etter å ha mistet jobben min da jeg var gravid skal jeg ihvertfall ha en god og trygg jobb neste gang.
Hvilke problemer hadde du da?

Det meste...? Tette melkeganger, melk som bare koagulerte seg og hang i tråder ut av brystene, hadde konstant mange kuler, blødende såre brystvorter, sen utdrivningsrefleks og brystbetennelse i begge bryst.

Sent from my GT-I9100

Det meste...? Tette melkeganger, melk som bare koagulerte seg og hang i tråder ut av brystene, hadde konstant mange kuler, blødende såre brystvorter, sen utdrivningsrefleks og brystbetennelse i begge bryst.

Sent from my GT-I9100

Oi. Trodde jeg hadde det ille... Håper det har blitt bedre for deg nå.

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Har fått første nå... Vet ikke om det blir flere. Tenker mye på fødselen. Den var lang og vond. I og med at jeg ble gravid på første forsøk, så er jeg livredd for å bli gravid igjen før jeg evt er klar for det.

Fikk nr 2 nå, og hittil har det bare vært kos med lillemann, så akkurat nå har jeg lyst på en til ;) får se om det endrer seg, mannen er heller ikke superinnstilt på fler...

Hvis det blir en til så blir det senest i 2016, da er jeg 32, fikk første i 2010, og vil ikke ha mer enn 6 år mellom totalt.

Oi. Trodde jeg hadde det ille... Håper det har blitt bedre for deg nå.

Jeg ga opp etter 2-3 uker. Prøvde med skjold en stund, men jeg var totalt avhengig av den nesesprayen for å få noe ut, Jenta mi er også ekstremt utålmodig etter mat, så hun var helt krakilsk når endelig melken kom. Til og med en ammekonsulent måtte gi opp å hjelpe meg med å legge henne til. På 6-ukerskontrollen sa hs at hun var lettet over å se at vi hadde gått helt over til flaske etter å ha sett dette :P
Jeg måtte pumpe i noen uker etter jeg sluttet fordi jeg ennå fikk mange ømme kuler og var livredd for å få betennelse igjen... Nå går det veldig bra, men jeg tror ikke jeg hadde orket det styret en gang til... :(

Har 3 gutter, de to minste er (veeeldig tette)...så tenker vi gir oss nå :p
Fikk beskjed på sykehuset at siden de to siste ble premature så måtte vi innstille oss på det igjen om vi skulle ha flere...

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Jeg gleder meg til neste graviditet, synes det var idyllisk, savner det litt på en måte. Denne ene barseluka synes jeg har vært tøffere enn hele svangerskapet. Har lyst på 3, med et par år imellom ca, jeg er29 så føler jeg ikke kan drøye så veldig lenge mellom dem

Sent from my iPad using BV Forum

Back
Topp