Fleire "gæmlis"prøvarar?

Bare innom å heier på dere gæmliser som fortsatt er prøvere :gen014 :gen014 :happy093.

Her traff vi gullegget, på naturlig vis, ca 1 år etter prevensjonsslutt, og etter 1 sa og 1 ma. Vi er nå i uke 30+1. Jeg er jo eldre enn de fleste av dere - fylte 44 år noen mnd etter positiv test, så vil tro det fortsatt er håp for mange :)

Nå ser vi bare frem til november, til vi får den etterlengtede atpåklatten vår i armene :Heartred

Å så flott å høre, håper vi og får det til[emoji1374]
 
Bare innom å heier på dere gæmliser som fortsatt er prøvere :gen014 :gen014 :happy093.

Her traff vi gullegget, på naturlig vis, ca 1 år etter prevensjonsslutt, og etter 1 sa og 1 ma. Vi er nå i uke 30+1. Jeg er jo eldre enn de fleste av dere - fylte 44 år noen mnd etter positiv test, så vil tro det fortsatt er håp for mange :)

Nå ser vi bare frem til november, til vi får den etterlengtede atpåklatten vår i armene :Heartred

Gratulera[emoji173]️
Å takk for du stikker innom med gladnyheter. Føler jeg for tiden lever på historier om at det går bra til slutt
 
Har særlig den siste uken vært ganske dårlig. Slapp, økt søvnbehov, kortpustet, hodepine, svimmel og generelt smerter i kroppen. Har mistet nesten hver syklus i kjemisk og har blødd mye og lenge hver gang. Tok en Hb på jobb i går som viste 9.2. Det er lavt og kanskje ikke så rart jeg føler meg dårlig. Noen her som vet om lav Hb kan forårsake abort? Har nok gått med lav Hb og mest sannsynlig lavt jernlager en stund..
 
Henta opp igjen denne gamle gæmlistråden eg starta for lenge sidan. Sidan då har litt skjedd. Vart gravid i fjor sommar, såg hjartet på tidleg ul rundt veke 6, men opplevde ma like etter. Prøvde nokre månader til etter dette, men måtte byrje å innstille meg på at det faktisk aldri vil skje. Så kom ikkje mensen denne månaden. Og jammen er eg blitt gravid igjen, er 5 veker i morgon. Er sjølvsagt livredd for den store skuffelsen igjen, og er veldig klar over at dette er risky business, eg er jo blitt 45 år. Men, det er håp i hengande snøre...
 
Henta opp igjen denne gamle gæmlistråden eg starta for lenge sidan. Sidan då har litt skjedd. Vart gravid i fjor sommar, såg hjartet på tidleg ul rundt veke 6, men opplevde ma like etter. Prøvde nokre månader til etter dette, men måtte byrje å innstille meg på at det faktisk aldri vil skje. Så kom ikkje mensen denne månaden. Og jammen er eg blitt gravid igjen, er 5 veker i morgon. Er sjølvsagt livredd for den store skuffelsen igjen, og er veldig klar over at dette er risky business, eg er jo blitt 45 år. Men, det er håp i hengande snøre...
Gratulerer
Håper alt går bra denne gangen
 
Henta opp igjen denne gamle gæmlistråden eg starta for lenge sidan. Sidan då har litt skjedd. Vart gravid i fjor sommar, såg hjartet på tidleg ul rundt veke 6, men opplevde ma like etter. Prøvde nokre månader til etter dette, men måtte byrje å innstille meg på at det faktisk aldri vil skje. Så kom ikkje mensen denne månaden. Og jammen er eg blitt gravid igjen, er 5 veker i morgon. Er sjølvsagt livredd for den store skuffelsen igjen, og er veldig klar over at dette er risky business, eg er jo blitt 45 år. Men, det er håp i hengande snøre...

Så fantastisk du er gravid:wav Gratulerer så mye med spiren:Heartred
 
Henta opp igjen denne gamle gæmlistråden eg starta for lenge sidan. Sidan då har litt skjedd. Vart gravid i fjor sommar, såg hjartet på tidleg ul rundt veke 6, men opplevde ma like etter. Prøvde nokre månader til etter dette, men måtte byrje å innstille meg på at det faktisk aldri vil skje. Så kom ikkje mensen denne månaden. Og jammen er eg blitt gravid igjen, er 5 veker i morgon. Er sjølvsagt livredd for den store skuffelsen igjen, og er veldig klar over at dette er risky business, eg er jo blitt 45 år. Men, det er håp i hengande snøre...

Gratulerer så mye med spiren! Håper den klamrer seg fast :dummy1:
 
Henta opp igjen denne gamle gæmlistråden eg starta for lenge sidan. Sidan då har litt skjedd. Vart gravid i fjor sommar, såg hjartet på tidleg ul rundt veke 6, men opplevde ma like etter. Prøvde nokre månader til etter dette, men måtte byrje å innstille meg på at det faktisk aldri vil skje. Så kom ikkje mensen denne månaden. Og jammen er eg blitt gravid igjen, er 5 veker i morgon. Er sjølvsagt livredd for den store skuffelsen igjen, og er veldig klar over at dette er risky business, eg er jo blitt 45 år. Men, det er håp i hengande snøre...

Så fantastisk! Krysser fingrene hardt for deg:Heartred
 
Hei - eg er 38 år og har to fine barn på (snart) 5 og (nettopp) 3 år :Heartred:Heartblue
Med dei to første gjekk det på første forsøk :hello2

Nå hadde me først termin i januar 2021, men det endte i SA i uke 8 (embryoet blei ikkje eldre enn 5+6).
Nå er me inne i første forsøk etter SAen - hadde svakt positiv 10 DPO, men bortimot negativ på 12 DPO... forventer dermed at det har gått til grunne og at tr kjem sånn ca på IKM som er i morgon.

Kjenner veldig på det at eg er "gammel" i hvertfall nå når det viser seg å ikkje vera så enkelt denne gang. Nå har me nå vore veldig bortskjemte med hell på første gang to ganger på rad.
Trøster meg med at gyn sa at eg hadde mye egg for alderen ;)

Veldig kjekt å sjå det er fleire "oppiåra" her inne - kjenner det er greit å lufte hode og sjå andre sine erfaringer :happy:
Nå ser det ut til at dere andre starta mye tidligere enn meg da ;)

Lykke til for alle :Heartpink

(red. ser jo at eg er ny i forum - si eg ikkje fekk me meg at dette var en gammel tråd :banghead:) :happy::happy::happy:
 
Last edited:
Henta opp igjen denne gamle gæmlistråden eg starta for lenge sidan. Sidan då har litt skjedd. Vart gravid i fjor sommar, såg hjartet på tidleg ul rundt veke 6, men opplevde ma like etter. Prøvde nokre månader til etter dette, men måtte byrje å innstille meg på at det faktisk aldri vil skje. Så kom ikkje mensen denne månaden. Og jammen er eg blitt gravid igjen, er 5 veker i morgon. Er sjølvsagt livredd for den store skuffelsen igjen, og er veldig klar over at dette er risky business, eg er jo blitt 45 år. Men, det er håp i hengande snøre...
Heier på deg!! Vi er faktisk i samme termingruppe. Jeg er straks 41 år, og er nå i uke 5+6. Spiren satt på forsøk 5. Håper veldig på at den sitter til mål i April :)
 
Heier på deg!! Vi er faktisk i samme termingruppe. Jeg er straks 41 år, og er nå i uke 5+6. Spiren satt på forsøk 5. Håper veldig på at den sitter til mål i April :)

Så kjekt, håpar vi får følgje heilt fram til april, då!! :Heartred Merkar at eg er superskjør desse dagane, hadde verkeleg ikkje rekna med å bli gravid att, og eg er så veldig klar over at om det går skeis denne gangen også, så er løpet kjørt. Det er no eller aldri!
 
Henta opp igjen denne gamle gæmlistråden eg starta for lenge sidan. Sidan då har litt skjedd. Vart gravid i fjor sommar, såg hjartet på tidleg ul rundt veke 6, men opplevde ma like etter. Prøvde nokre månader til etter dette, men måtte byrje å innstille meg på at det faktisk aldri vil skje. Så kom ikkje mensen denne månaden. Og jammen er eg blitt gravid igjen, er 5 veker i morgon. Er sjølvsagt livredd for den store skuffelsen igjen, og er veldig klar over at dette er risky business, eg er jo blitt 45 år. Men, det er håp i hengande snøre...
Ligge likt vi da, satse på at spirene sitter til april :) eg e mye yngre så har pluss der men sitter fortsatt me mye bekymringer, og redd for å miste. Eg e bare 25 så har heldigvis alderen med meg om det går galt (begynne å bli rimelig sikker på at dette går veien da). Mye tyngre denne gangen å gå gravid, ihvertfall enn så lenge men har jo to små å ta hensyn til og
 
Så kjekt, håpar vi får følgje heilt fram til april, då!! :Heartred Merkar at eg er superskjør desse dagane, hadde verkeleg ikkje rekna med å bli gravid att, og eg er så veldig klar over at om det går skeis denne gangen også, så er løpet kjørt. Det er no eller aldri!
Jaa, det hadde vært utrolig kjekt med følge helt i mål! :) krysser alt jeg har for oss "gæmlisser" :smiley-angelic001:gen014
 
Gæmlis i fht. de fleste andre her, men er fortsatt "i midten av 30-åra" (host *38 år :D ). Og har akkurat fått positiv test etter å ha prøvd i over et år etter en senabort for to år siden. Hvis alt går som det skal vil jeg ha fylt 39 når lille kommer, og det blir nesten 7 års forskjell mellom søsknene. Merker at jeg svært gjerne skulle vært noen år tidligere ute, men igjen... hva betyr egentlig et par år til eller fra?
 
Gæmlis i fht. de fleste andre her, men er fortsatt "i midten av 30-åra" (host *38 år :D ). Og har akkurat fått positiv test etter å ha prøvd i over et år etter en senabort for to år siden. Hvis alt går som det skal vil jeg ha fylt 39 når lille kommer, og det blir nesten 7 års forskjell mellom søsknene. Merker at jeg svært gjerne skulle vært noen år tidligere ute, men igjen... hva betyr egentlig et par år til

Gratulerer! Her aldersforskjellen bli 20, 17 og 13 Håpar så inderleg at dette skal gå bra :Heartred
 
35 år og prøver på barn nr 5:rolleyes: Vært sammen med mannen i 14 år:Heartred Ble nettopp gravid, men mista i uke 4+4 i en kjemisk. Satser på spiren sitter helt til mål neste gang:Heartpink
 
Back
Topp