lusemus 71
Forumet er livet
Håpet er der, selv om det ble litt tynnere etter forrige time med gyn.
Vart det dårlig svar eller positive svar hos gyn ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håpet er der, selv om det ble litt tynnere etter forrige time med gyn.
Alt så ikke helt topp topp ut, fremdeles noe tynn slimhinne og eggstokkene så ikke helt bra ut. Uten at hun sa hva hun mente med det, hun mente den AMHen mon som var bra i mine øyne var forhøyet. Vet heller ikke hva hun mente med det. To dager til avklaring....Vart det dårlig svar eller positive svar hos gyn ?
Alt så ikke helt topp topp ut, fremdeles noe tynn slimhinne og eggstokkene så ikke helt bra ut. Uten at hun sa hva hun mente med det, hun mente den AMHen mon som var bra i mine øyne var forhøyet. Vet heller ikke hva hun mente med det. To dager til avklaring....[/QUOTE. Krysser og håper svaret ikkje er så gale.
Er man gæmlis når man er 32..:?
Ja jeg også... er vel kanskje egentlig ikke gammel PR definisjon men i forhold til mange her inne så er jo de mye yngre enn ossJa,vi er litt gæmliser vel?
Jeg er selv 32,fyller 33 i desember Føler meg gammel i forhold til andre som prøver
Ja jeg også... er vel kanskje egentlig ikke gammel PR definisjon men i forhold til mange her inne så er jo de mye yngre enn oss
Tror jeg er den gæmlis gæmlis på denne tråden. Prøver og håper på den 1 % sjanse jeg har at det blir noe av det.
Jeg syns ikke man kan kalle seg gammel i prøver sammenheng når man er tidlig i tredve årene? [emoji5] Dere må jo gjerne henge her i denne tråden, men etter 38 år begynner man å dra på årene. Men det er bare min mening om den saken. Jeg har fått begge mine barn etter fylte 36 år. Først nå etter fylte 40 år jeg sliter med å lage frisk baby.
Har blitt et tall høyere siden sist. 37 [emoji37][emoji37]
Håper på miraklerDu begynner vel å dra på åra, men det er kun et tall. Viktigere Hvordan man føler seg. Du har fortsatt 1 % sjans! La et mirakel skje[emoji173]️
Huff da[emoji38] Men du har 3 år igjen til førr[emoji324][emoji5] Trøst deg med det, klem[emoji173]️
Hei damer!
Tenker dette er tråden for meg, selv om vi ikke er prøvere. Vi er plutselig gravide Litt om meg og oss; jeg har blitt 41 år, har en flott mann på alle vis og to herlige jenter på 4 og 2 år. Siden vi slet lenge og måtte ty til ivf for å få første, anså vi nr 2 som et lykketreff (hjemmelaget) og har ikke brukt noe prevensjon. Det har resultert i tre positive tester det siste året, men antar at naturen har begynt å gi beskjed om at ikke alt er gullegg siden vi har mistet to ganger Nå håper vi at denne spiren blir værende og gir oss en frisk baby i februar 19
Håper mange "gæmliser" følger på og at gulleggene sitter for oss alle til termin!
Fin lesning[emoji173]️ Gir meg håp. Vært gjennom et tøft år, mye tårer, lengsel og sorg. Mistet to ganger i uke 9 samt hatt flere kjemiske. Håper på baby, etterlengtet nummer tre[emoji173]️ Lykke til i graviditeten[emoji173]️