Flaut å handle snop...

Jeg har gitt opp å i det hele tatt tenke at det er flaut lenger:P Har butikken rett over gata her vi bor og får gjerne noen blikk når jeg kommer ned i pysjbuksa kl 8 om morgenen og kjøper is og sjokolademelk....Er bare glad magen endelig begynner å synes sånn at de forstår hvorfor jeg handler syke kombinasjoner av mat noen ganger..

Jeg syns det begynner å bli flaut å handle coco pops på nærbutikken... :p Det skjer litt for ofte!
DAMN you, nå fikk jeg FRYKTELIG lyst på coco pops!! Og jeg som akkurat var nede på butikken og handlet full kurv med sunn mat.. Jeez, får sende ned samboeren...;)

DAMN you, nå fikk jeg FRYKTELIG lyst på coco pops!! Og jeg som akkurat var nede på butikken og handlet full kurv med sunn mat.. Jeez, får sende ned samboeren...;)

Ooops! Sorry! :P
Vi er minst tre-fire stykker inne på april med skikkelig coco pops-dilla. :P

Jeg har gitt opp å i det hele tatt tenke at det er flaut lenger:p Har butikken rett over gata her vi bor og får gjerne noen blikk når jeg kommer ned i pysjbuksa kl 8 om morgenen og kjøper is og sjokolademelk....Er bare glad magen endelig begynner å synes sånn at de forstår hvorfor jeg handler syke kombinasjoner av mat noen ganger..
Så utrolig befriende! :-)
Men må si jeg også er imponert over at du er i butikken så tidlig på morgenen!
Jeg er stuptrøtt for tiden, og har mer enn nok med å levere i barnehagen. Må jo være såpass våken at jeg får med meg alt snopet jeg skal ha! Hi hi! :-)

Ooops! Sorry! :p
Vi er minst tre-fire stykker inne på april med skikkelig coco pops-dilla. :p
Coco pops; er det frokostblanding, eller sånne puffet mais med sjokolade?

Helt ærlig så vet jeg ikke... :p Har ikke turt å se på hva slags næringsinnhold det er, men består blant annet av hvetemel og kakaopulver. ;)
Tenkte ikke på næringsinnhold.
Lurte på om det er sånn stor eske med frokostblanding, eller om det er sånn liten godtepose med puffet sjokolade? :-)
Næringsinnhold ser vi ikke på. Hi hi! ;-)

Høres ut som meg.
De kjenner meg jo igjen.
De fleste er jo veldig hyggelige da, og sier at jeg må jo bare spise det jeg har lyst på! :-)
Men da føler du jo iallfall presset om å spise sunt. Synes det er så flaut når man er der så ofte at man har begynt å småprate. Hi hi! :-)
Hahaha :) Ja jeg spiser akkurat det jeg har lyst på jeg. På butikken på jobb vet de akkurat hva jeg skal ha hver dag til lunsj :D Horn med ost og skinke, smelta i mikro. De andre på jobb synes i grunn det er rart jeg ikke er større mtp matinntaket.

Jeg er valpe passer om dagen, til 7 små. Derfor må jeg innom apoteket flere ganger i uka å kjøpe tena lady tisse underlag!!
Å det syns jeg er kjempe flaut!! Haha :-P
De tror vel jeg er redd for att vannet skal gå eller noe.. Uff..
Hahaha :P

Kanskje man skulle hamstre inn masse godis, og samtidig kjøpe inn spiderman-papptallerker og ballonger så tror de man handler til guttebursdag ;)
Kan fort sitte med utrolig mye tallerkner til slutt da haha :D :D

Neste gang legger man de synlig i en sånn gjennomsiktig pose da vettu;) eller så har man til alle bursdagsfeiringer som babyen skal ha :p
Haha godt du er optimistisk og tenker framover :D

Back
Topp