Sommerbaby19
Forelsket i forumet
Hehe, ser det for meg: "ikke la meg spise mer enn en om dagen...gi meg den sjokoladen! Er det du som er gravid eller?"![]()
Hehe ja kan vel fort bli en stygg sak det der
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe, ser det for meg: "ikke la meg spise mer enn en om dagen...gi meg den sjokoladen! Er det du som er gravid eller?"![]()
DAMN you, nå fikk jeg FRYKTELIG lyst på coco pops!! Og jeg som akkurat var nede på butikken og handlet full kurv med sunn mat.. Jeez, får sende ned samboeren...Jeg syns det begynner å bli flaut å handle coco pops på nærbutikken...Det skjer litt for ofte!
DAMN you, nå fikk jeg FRYKTELIG lyst på coco pops!! Og jeg som akkurat var nede på butikken og handlet full kurv med sunn mat.. Jeez, får sende ned samboeren...![]()
Så utrolig befriende!Jeg har gitt opp å i det hele tatt tenke at det er flaut lengerHar butikken rett over gata her vi bor og får gjerne noen blikk når jeg kommer ned i pysjbuksa kl 8 om morgenen og kjøper is og sjokolademelk....Er bare glad magen endelig begynner å synes sånn at de forstår hvorfor jeg handler syke kombinasjoner av mat noen ganger..
Men hvor ofte er "for ofte"?Jeg syns det begynner å bli flaut å handle coco pops på nærbutikken...Det skjer litt for ofte!
Coco pops; er det frokostblanding, eller sånne puffet mais med sjokolade?Ooops! Sorry!
Vi er minst tre-fire stykker inne på april med skikkelig coco pops-dilla.![]()
Men hvor ofte er "for ofte"?
Hi hi!![]()
Coco pops; er det frokostblanding, eller sånne puffet mais med sjokolade?
To ganger i uken er jo ingenting!!!!Hehe.En periode var det nok to ganger i uken. En pakke er ikke stor, altså!
Tenkte ikke på næringsinnhold.Helt ærlig så vet jeg ikke...Har ikke turt å se på hva slags næringsinnhold det er, men består blant annet av hvetemel og kakaopulver.
![]()
HahahaHøres ut som meg.
De kjenner meg jo igjen.
De fleste er jo veldig hyggelige da, og sier at jeg må jo bare spise det jeg har lyst på!
Men da føler du jo iallfall presset om å spise sunt. Synes det er så flaut når man er der så ofte at man har begynt å småprate. Hi hi!![]()
HahahaJeg er valpe passer om dagen, til 7 små. Derfor må jeg innom apoteket flere ganger i uka å kjøpe tena lady tisse underlag!!
Å det syns jeg er kjempe flaut!! Haha![]()
De tror vel jeg er redd for att vannet skal gå eller noe.. Uff..
Kan fort sitte med utrolig mye tallerkner til slutt da hahaKanskje man skulle hamstre inn masse godis, og samtidig kjøpe inn spiderman-papptallerker og ballonger så tror de man handler til guttebursdag![]()
Neste gang legger man de synlig i en sånn gjennomsiktig pose da vettuKan fort sitte med utrolig mye tallerkner til slutt da haha![]()
![]()
Haha godt du er optimistisk og tenker framoverNeste gang legger man de synlig i en sånn gjennomsiktig pose da vettueller så har man til alle bursdagsfeiringer som babyen skal ha
![]()