Flaut å handle snop...

mamsemor

Forumet er livet
Aprilbarna`15
Føler at jeg passer veldig godt inn her på mai, siden vi er så mange søtsugne her. Hi hi! :-)

Men er det flere enn meg som av og til kan synes det er "flaut" å gå på butikken?

Vi har en butikk rett ved, og jeg synes nesten det er pinlig å gå dit, når jeg går dit så ofte (klarer ikke bære så mange tunge poser om gangen, så storhandel går ikke), og at jeg handler så mye usunt.... Lurer på hva de tenker om meg.... Kommer til å handle super sunt når baby er født vel, så flaut å handle så mye snop osv. Ja, ja. De er vel bare glad for stamkunde som øker sjokolade-, godteriomsetningen. Hi hi! :-)

Hehe kjenner meg igjen i den følelsen der. Vi har også en butikk i nærheten jeg handler mye i og det et jo en del usunt. Noen ganger kjører jeg og handler i en annen butikk for å slippe å kjenne på denne følelsen;). Hehe.

Hehe kjenner meg igjen i den følelsen der. Vi har også en butikk i nærheten jeg handler mye i og det et jo en del usunt. Noen ganger kjører jeg og handler i en annen butikk for å slippe å kjenne på denne følelsen;). Hehe.
Det var jo lurt! :-)
Veksle mellom butikker. :-)

Jeg har to butikker å velge mellom på mitt senter, men mannen min er ofte og handler for meg :D jeg har jobbet i butikk i mange år, og tror ikke jeg har tenkt noe negativt om gravide på handletur altså. Men jeg forstår dere kjempe godt, syns ikke det er så kult selv når jeg er der mange dager på rad :)

Ble småflau i går når jeg først var og handla og en time etterpå kom jeg tilbake og handlet bare is og sjokoladesaus! Haha. Var samme fyren i kassen og :D

Haha ja pleier sende sambo bort så handler jeg sunne ting som frukt og grønnsaker hahah

Haha, kjenner meg sånn igjen :P om jeg får cravings, handler helst det usunne på butikker lenger borte fra hjemmet ;) og på flere ulike, hihi

Kjente den følelsen, når jeg handlet inn til stor eplekake, som man skulle trodd var til 20 personer, pluss boller og kanelsnurrer, har blitt helt gal etter søte bakevarer :o

Jeg er valpe passer om dagen, til 7 små. Derfor må jeg innom apoteket flere ganger i uka å kjøpe tena lady tisse underlag!!
Å det syns jeg er kjempe flaut!! Haha :-P
De tror vel jeg er redd for att vannet skal gå eller noe.. Uff..

Her er det heldigvis flere butikker som ligger nær, men jeg synes det er flaut å gå inn å slenge på 200 gram sjokolade!! Pleier som regel å kjøpe noe melk eller frukt bare for å virke litt sunnere :laughing002

Hehe, fant den siste royal tripple i isdisken etter litt intens leting for noen uker siden da været ute var som verst, fikk et lurt blikk av hun bak kassa, hun hadde sett meg småløpe inn i butikken rett til isdisken, gikk og holdt på magen på vei ut :p

Hehe, fant den siste royal tripple i isdisken etter litt intens leting for noen uker siden da været ute var som verst, fikk et lurt blikk av hun bak kassa, hun hadde sett meg småløpe inn i butikken rett til isdisken, gikk og holdt på magen på vei ut :p
Målrettet må man jo være! :-)
Men man føler seg så lur når man kjøper is i regnvær og snø. Hi hi! :-) Mer akseptabelt når man er gravid om sommeren liksom. :-)

Ble småflau i går når jeg først var og handla og en time etterpå kom jeg tilbake og handlet bare is og sjokoladesaus! Haha. Var samme fyren i kassen og :D
Høres ut som meg.
De kjenner meg jo igjen.
De fleste er jo veldig hyggelige da, og sier at jeg må jo bare spise det jeg har lyst på! :-)
Men da føler du jo iallfall presset om å spise sunt. Synes det er så flaut når man er der så ofte at man har begynt å småprate. Hi hi! :-)

Målrettet må man jo være! :-)
Men man føler seg så lur når man kjøper is i regnvær og snø. Hi hi! :-) Mer akseptabelt når man er gravid om sommeren liksom. :-)
Måtte hverfall vise at jeg var gravid og ikke gal, syntes ikke så godt at jeg var gravid under stor vinterkåpe da ;)

Måtte hverfall vise at jeg var gravid og ikke gal, syntes ikke så godt at jeg var gravid under stor vinterkåpe da ;)
Hi hi! :)
Får kjøpe med sånn gravid blad eller noe neste gang. ;-)

Nå synes heldigvis magen her, men føler alltid jeg må komme med bortforklaringer likevel.
Imorgen skal jeg og barnet mitt på kino, og i helgen får vi besøk, så får hamstre litt ekstra da. Da har jeg en god begrunnelse iallfall! :-)
Da kan man skylde på kinobesøk

De har flere sjokolader på tilbud til 10 kr på rema...smil, krokanrull, melkerull, japp osv ;) hamstret en del av de i dag :p

Back
Topp