DramaQueen
Forumet er livet
ORIGINAL: Lissyjane
ORIGINAL: Lille Snodig
Dette skjedde da jeg gikk gravid med Yrja.
Svigermor, svigerfar, svoger, Erik og jeg satt og spillte kort. Middagen var ferdig spist og ryddet av og det var skikelig kosekveld. Spillte et kortspill som tar ganske lang tid. Og da den 3. personen sa vi måtte vente for han måtte på do ble jeg lettere irritert, hormonell som jeg var. """Arg hvorfor kan dere ikke gå på dass FØR vi spiller"
Da vi endelig kunne begynne å spille igjen, gikk det ikke lange tia før jeg kjente at det kom lette knip i magen, og det var ikke før da at jeg kom på at tomatpurre, ikke egnet seg for mine gravide tarmer. Jeg holdt og holdt og holdt, men til slutt MÅTTE jeg bare gå.
Så jeg HYLER ut: STOPP, jeg MÅ OPP!!
Fikk noen rare blikk fra de andre rundt bordet, og siden jeg satt innerst og den gravide mage tok stor plass tok det sin tid før jeg var på vei opp trappa.
Midt i trappa BRÅ stopper jeg, kniper "brunauge" det jeg klarer, puster, kniper lårene sammen i håp om at det kan hjelpe. Ser for meg bæsjen bare renne nedover lårene, og ned i trappen, samtidig prøver jeg å gå opp trappa.
Det går selvfølgelig IKKE for når du begynner å LE, ja da er det gjort.
Så joda latteren strømmer på og det gjør avføringa også. Jeg skjønner at her er det bare å komme seg fortest mulig på badet, så dritten kan samles på ett sted og ikke oppover hele trappa og inn i gangen.
Det endte jo med dusj og jeg måtte jo sette på en vaskemaskin med stinki brunfarge på klærne mine.
Da jeg gikk ned, tenkte jeg at jeg ikke måtte si noe, dette var jo dritflaut.
De så litt rart på meg: "hvorfor brukte du dusjen a" sa Erik etter en stund.
Jeg biter meg i leppa for å ikke si noe og for å la være å le. Men så husker jeg følelsen da det gikk galt og spruter ut i latter; Jeg dreit på meg i trappa!!!
Har aldri sett svigers le så mye. De lå over bordet og hadde sikkert verdens beste latterkrampe.
Jeg kunne ikke annet enn å le, men jeg var ganske flau. Godt jeg kunne skylde på at jeg var gravid[8D]
hahahaha! Jeg dør på meg! hahaha *latterkrampe*