Flauser, kom igjen!!!

ORIGINAL: Lissyjane

ORIGINAL: Lille Snodig

Dette skjedde da jeg gikk gravid med Yrja.

Svigermor, svigerfar, svoger, Erik og jeg satt og spillte kort. Middagen var ferdig spist og ryddet av og det var skikelig kosekveld. Spillte et kortspill som tar ganske lang tid. Og da den 3. personen sa vi måtte vente for han måtte på do ble jeg lettere irritert, hormonell som jeg var. """Arg hvorfor kan dere ikke gå på dass FØR vi spiller"

Da vi endelig kunne begynne å spille igjen, gikk det ikke lange tia før jeg kjente at det kom lette knip i magen, og det var ikke før da at jeg kom på at tomatpurre, ikke egnet seg for mine gravide tarmer. Jeg holdt og holdt og holdt, men til slutt MÅTTE jeg bare gå.
Så jeg HYLER ut: STOPP, jeg MÅ OPP!!
Fikk noen rare blikk fra de andre rundt bordet, og siden jeg satt innerst og den gravide mage tok stor plass tok det sin tid før jeg var på vei opp trappa.

Midt i trappa BRÅ stopper jeg, kniper "brunauge" det jeg klarer, puster, kniper lårene sammen i håp om at det kan hjelpe. Ser for meg bæsjen bare renne nedover lårene, og ned i trappen, samtidig  prøver jeg å gå opp trappa.
Det går selvfølgelig IKKE for når du begynner å LE, ja da er det gjort.
Så joda latteren strømmer på og det gjør avføringa også. Jeg skjønner at her er det bare å komme seg fortest mulig på badet, så dritten kan samles på ett sted og ikke oppover hele trappa og inn i gangen.

Det endte jo med dusj og jeg måtte jo sette på en vaskemaskin med stinki brunfarge på klærne mine.
Da jeg gikk ned, tenkte jeg at jeg ikke måtte si noe, dette var jo dritflaut.
De så litt rart på meg: "hvorfor brukte du dusjen a" sa Erik etter en stund.
Jeg biter meg i leppa for å ikke si noe og for å la være å le. Men så husker jeg følelsen da det gikk galt og spruter ut i latter; Jeg dreit på meg i trappa!!!
Har aldri sett svigers le så mye. De lå over bordet og hadde sikkert verdens beste latterkrampe.
Jeg kunne ikke annet enn å le, men jeg var ganske flau. Godt jeg kunne skylde på at jeg var gravid[8D]

hahahaha! Jeg dør på meg! hahaha *latterkrampe*

Så veldig mange bra her!![:D]

Får fortelle et par jeg og da..[8D]
1: Jeg og sambo hadde vært sammen kanskje et par mnd, og var veldig i den "må-ta-på-hverandre-hele-tiden-fasen", og som så mange andre par sendte vi meldinger til hverandre med ganske..."snuskete" innhold (i tekstformat, ikke bilder). Anyway, sambo skreiv mld til meg "Er du kåt?", noe jeg svarte følgende på: "Ååh, du skjønner ikke hvor kåt jeg er du, ligger her bare å skrever og venter på deg!"... Greit nok det, men plutselig tikker det inn melding fra svigerfar: "Tror den meldinga skulle til sønnen min igrunn..." Jeg trodde jeg skulle synke i gulvet neste gang jeg var der på besøk![X(]

2: (Denne er egentlig ikke så flau, men viser hvor distrè jeg kan være til tider, selv om jeg hverken har ammetåke eller noe i den dur![8D]) Snakka med mamma i telefonen, og etterhvert begynner jeg å lete febrilsk rundt meg, og utbryter i samtalen "Hvor i alle dager er den'a?". "Hvor er hva da?", spør mamma. "Telefonen min! Jeg finner den ikke! Kanskje jeg har lagt den igjen i bilen...", mumler jeg. Det blir stille et øyeblikk i andre enden, før mamma forsiktig sier: "Eeeh, hva er det du snakker i nå da..?". Faen å jeg lo der og da, at det går ann å være så distrè[:D]

Jeg hadde akkuratt født og kommet hjem fra sykehuset med lille Mina. Skulle på butikken en tur sammen med halvsøsteren til Mina og Mina da. Så vi triller opp på butikken og Therese leier vogna. Finner det vi skal ha osv.. Går til kassa og betaler, så tar jeg vogna og triller med Therese.. Kommer til utgangen, så løper kassedama etter meg.. Du glemte varene dine[;)][8D] Fy fader jeg var så DRIT flau[:-]

Denne var vel mer mamma som ble flau over..

Sendte henne en bildemelding av datteren min, så hørte jeg ikke noe fra henne så tok å ringte henne på mobilen.

Jeg: Fekk du ikke bilde?
Hu: Hva bilde?
Jeg: Sendte deg bilde av Tuva
Hu: Ja,hvor fan er tlf da??
Hører hu leter å styrer
Jeg: Ehhmm... mamma?? Hva prater du i nå??
Trodde hu sku drepe seg av latter... ikke bare bare å bli gammel nei.. hehe

var en dag på jobb når jeg satt DYPT konsentrert med papirene mine og hørte i tillegg på litt musikk i ørene.
Vanligvis kom resten av folka på jobben bort for å høre om jeg kunne finne noen papirer til dem, men akkurat da satt jeg i min egen verden.. Så når han ene på jobben tok meg på skuldra skremte han livsshiten ut av meg og jeg S K R E K...[X(] Ikke lavt heller.. Vi hadde åpent kontor og mange andre på kontoret satt i telefoner med div brukere.. Ble heeeeelt stille, han som skremte meg holdt seg på hjertet og resten på kontoret tittet opp fra pultene sine saaaakte alle sammen...[X(][X(]

Fikk høre den noen uker etterpå!![8D]

Og ammetåka; hadde skiftet så mange bleier på et tidspunkt at ene gangen jeg hadde vært på do, så rekker jeg frem etter en bleie og bretter den ut og skal akkurat til å ta den på meg, når jeg oppdager at jeg ikke holder i dopapir som jeg EGENTLIG skulle ha tak i[:-]..

ORIGINAL: KrepsenPrøverIgjen

Jeg dreit på meg i trappa!!!
Har aldri sett svigers le så mye. De lå over bordet og hadde sikkert verdens beste latterkrampe.
Jeg kunne ikke annet enn å le, men jeg var ganske flau. Godt jeg kunne skylde på at jeg var gravid[8D]

*Ler så jeg griner*

Ærlighet varer lengst, vet du [;)][:)]

ORIGINAL: ~Rosa~

Jeg må fortelle en om mannen min... *flire* håper han ikke leser dette...

Jeg sang for han Mikkel Rev sangen fra Hakkebakkeskogen på islandsk.... så sier han... hm, den sangen er anderledes på norsk...
Og jeg spør: å? Hvordan da?
Og han synger: Her kommer Mikkel Rev, en liten rev i skogen tittelitittebomm, her kommer mikkel rev... (her kommer ole brum kanskje?) [8D]

Haha! Så bra! [:D][:D]

Huff, denne er mer tragikomisk. Har fortalt den før[8D]

Pappan til min daværende kjæreste hadde tatt livet sitt[&o] Han etterlot seg kone, tre barn på 8 år, 19 år(typen min da) og 21 år. Begravelsen var grusomt trist og stemningen var litt uforklarig egentlig.

Da begravelsen var ferdig skulle alle si kondolerer til enken og ungene. Jeg var så nervøs så når jeg står foran min daværende svigermor presterer jeg å si: Gratulerer.....[:o] Istedet for kondolerer.

ORIGINAL: Helene Nissemor

Huff, denne er mer tragikomisk. Har fortalt den før[8D]

Pappan til min daværende kjæreste hadde tatt livet sitt[&o] Han etterlot seg kone, tre barn på 8 år, 19 år(typen min da) og 21 år. Begravelsen var grusomt trist og stemningen var litt uforklarig egentlig.

Da begravelsen var ferdig skulle alle si kondolerer til enken og ungene. Jeg var så nervøs så når jeg står foran min daværende svigermor presterer jeg å si: Gratulerer.....[:o] Istedet for kondolerer.

åneeeei, så flaut hehe[:)]

Det å bli flau på ander sine venge..

- var i Dublin i dåp til ene søskenbarnt mit (en del år siden)
bestefaren min var veldi dårlig på engelsk da, å halvparten av di inviterte var jo fra dublin så vi kunne ikke ungå å snakke engelsk. Det var veldig varmt på dåpsdagen, jeg og bestefar + noen andre står ute å snakker.. plutselig sier bestefar "oh, im so sweet" (altså, han skulle si at han var så svett fordi det var varmt)

HAHAHAHAHAHA [:D]  tror di fleste rulla seg rundt i latterkrampe

Jeg og samboeren min hadde akkurat solgt leiligheten vår, å skulle flytte inn i leiligheten over svigerfar og familien mens vi ventet på å finne oss hus.
En dag så var jeg ganske stressa å møtte svigerfar utenfor.. Han skulle ut og kjøre og satt seg i bilen.. I det jeg løper forbi så blir jeg så opptatt av å hilse på han så jeg glemmer å se meg for å snubler såklart i en kant og tryner langflat rett i grusen.. Hadde så stor fart at jeg skled en meter eller to også... Var så vondt, men jeg holdt maska. Så da han løp ut av bilen og spurte om alt var bra med meg så lo jeg bare å sa pytt pytt men så snart han satte seg inn i bilen igjen så hinket jeg opp trappa å gråt så jeg hulket [8D]

Har selv to stk som jeg stadig blir påminnet om;

1) Var på utveksling i 8.klasse i England. Første kvelden vi er der, og vi har en fantastisk pastarett til middag. Jeg sitter og forteller ivrig om noe, da det plutselig blir heeeelt stille. Og hun andre norske som bor der sammen med meg buser ut i latterkrampe hvorpå de andre følger. Jeg presterte altså å prate mens jeg hadde mat på gaffelen, og slik som jeg gesirkulerte med hendene føøøøk maten av gaffelen og RETT på skjorta til faren i huset som satt 3-4 personer bortenfor på skrå for meg - som også var REKTOR på skolen vi utvekslet med!!![X(][X(][X(][X(][X(] Og ja - det VAR rød tomatsaus på hvit skjorte...

2) Da jeg gikk på videregående kom jeg hjem fra skoen en dag, tar meg noe brødmat og legger meg. Jeg føler meg så vanviiitig trøtt. Neste morgen våkner jeg over at klokka er langt over stå-opp tid og skolen godt igang. Det er sen-vinter og fremdeles mørkt om morgenen, og ALT går galt. Først møter jeg søstra mi på bussen, hun er påvei hjem. Jeg begriper ikke hvor hun har vært så tidlig på morran. Anyway, så rekker jeg ikke bussen videre fra rutebilstasjonen og løper det jeg kan mot skolen. Jada, kall meg skolelys, englebarn whatever, men det var en viktig dag på skolen akuratt denne dagen. Så kommer det en annen buss forbi som skal samme vei og nesten frem til skolen og jeg hiver meg på. Jeg stusser litt på billetten hvor det står 21:48. Jeg går til bussjåføren og sier han må stille klokka, for den er feil. Nei, sier han - joda! sier jeg, og snur meg irritert og setter meg.

Vel fremme på skolen får jeg ikke døra opp. Jeg haler og drar. Så går jeg til det andre bygget, likedan der. D'oh! Så går jeg tilbake, og det går opp for meg at hele skolen er mørklagt. Jeg skjønner viiiirkelig ingenting jeg! Før det pluuuutselig går opp for meg, og jeg tar bussen flau hjem igjen.

Hjemme sitter mor og far og er oppriktig forundret og lettere bekymret og lurte på hvorfor jeg styrtet ut på den måten klokka ni på KVELDEN!!! Og søs som heller ikke skjønte noen ting.

Åh GURI jeg har vært flau over dette, og både mor og tante er lærere, og de har velvillig fortalt denne historien til sine maaaange ganger. Jah..!

Å herreguud, kom på noe jeg syns var dødsflauut!

Var ute å handlet med sambo og småen, for lenge siden.. Når vi sto i køen la jeg plutselig merke til en bok som het Babylykke eller noe sånt, så sier jeg "Jævla tykk bok" til sambo, snur meg og flirer og ser at det er en FREMMED mann bak meg[&:] Jeg bråsnudde meg og var dødsflau!! Kunne jo ikke late som jeg snakket til småen heller[8D]

Slengte meg inn i en politibil, dro frem armene og sa:
"lenk meg fast og sleng meg bak i bilen!"

Full ja..[X(]

ORIGINAL: kattiz_86

Jeg og samboeren min hadde akkurat solgt leiligheten vår, å skulle flytte inn i leiligheten over svigerfar og familien mens vi ventet på å finne oss hus.
En dag så var jeg ganske stressa å møtte svigerfar utenfor.. Han skulle ut og kjøre og satt seg i bilen.. I det jeg løper forbi så blir jeg så opptatt av å hilse på han så jeg glemmer å se meg for å snubler såklart i en kant og tryner langflat rett i grusen.. Hadde så stor fart at jeg skled en meter eller to også... Var så vondt, men jeg holdt maska. Så da han løp ut av bilen og spurte om alt var bra med meg så lo jeg bare å sa pytt pytt men så snart han satte seg inn i bilen igjen så hinket jeg opp trappa å gråt så jeg hulket [8D]

Uff, staaakkar!

Kom på en til. Blanding av stress og ammetåka, sikkert.[:)]

Anyway, vi bor i nord, og sommeren 2008 kjørte vi til trøndelag på ferie, jeg hadde ett mål for øyet, IKEA!!! [:D][:D]
Der skulle jeg bl.a kjøpe en kommode til minstemann, lik den vi hadde kjøpt sist vi var der.
Snuppa ble igjen hos et søskenbarn av meg, mens lillemann ble med oss til Ikea. Han var da ca 9 mnd.
Handleturen gikk greit, skrev liste over det jeg skulle ha mens vi gikk gjennom butikken, men lillemann ble litt lei etterhvert, og da vi kom på lageret og skulle hente alt vi skulle ha, så bare skrek og skrek han og var skikkelig sur.
Småstresset løp vi rundt og lastet på alt vi skulle ha, og fikk betalt og lastet på hengeren.
På tur tilbake gikk det opp for oss....VI HADDE IKKE KJØPT KOMMODEN!!! 
Den VISSTE vi jo at vi skulle ha, så den sto ikke på den lista vi skrev mens vi trålte butikken....

ÆRRE MULI, LIKSOM???  [:D][:D][:D]

Ønsker meg fremdeles den kommoden,altså... [;)]

Døtt!!! [:D]

Har så mange flauser oppgjennom jeg har nesten sluttet og bli flau, blir vandt til det mest, slutter i hvertfall og ta seg selv så høytydelig. Som jeg sa til vennina mi, der andre tabber seg ut, er vi helt normal.

En gang smøg jeg meg inn på en fyr bkafra, jeg var overbevist var typen min, masse folk rundt og jeg la armene rundt han og kysset han på kinnet, lenger borte sitter typen og ler seg skakk.[8D]

Siden da har jeg sluttet å være flau.[:D]

Men jeg har gjort mye rart siden, ikke minst sagt mye rart. Ofte jeg har måttet unnskylde meg med å vifte med noen blonde hårlokk.

En gang klarte jeg å ramle ut av senga til samboeren, vi hadde kjent hver andre knapt 1 mnd, der tar jeg renn fart og triller ut av senga med en høyt smell, ikke så lite full heller da. Samboeren sier det var akkurat som jeg svede litt i lufta før jeg forsvant ned på gulvet med dyna og alt.[:D]

Trøste meg med at han ramlet ut av senga oftere enn meg, og året etter klarte han å gå på et skilt, sånn ala som du ser på tegne film, med panna og nesen trygt i stanga og armer og bein fortsatte forbi. Unnskyldningen hans var søt da, han hadde vist vært så oppslukt med å se på meg, vet ikke om jeg trodde helt på han da men.[8D]

ORIGINAL: ToPrinser

Når vannet gikk med førstemann så fikk vi beskjed om å komme en tur på sykehuset for sjekk pga litt blødning med fostervannet..

Vekket mannen min og fortalte statusen,han ble hyperstreseet[:D][:D] Fra jeg vekket han til han satt klar i bilen må det ha gått maks to min,mens jeg like rolig[:)][:)]

Vel fremme på parkeringsplassen ba jeg han ringe mammaen min og fortelle at vi var på sykehuset... Han ringte og ringte og ringte,ingen kontakt... Han like stresset... Noen fine gloser gikk til netcom... JEg like rolig helt til jeg får øye på "mobilen"hans... Der sitter han med hustelefonen og ringer for harde livet[:D][:D][:D][:D] Trodde jeg skulle dævve[:D][:D]

Han litt flau etterpå....[:)][:)][:)]

Denne synes jeg var morsom! hehehe.. er det mulig! [:)]

Dette skjedde da jeg gikk gravid med Yrja.

Svigermor, svigerfar, svoger, Erik og jeg satt og spillte kort. Middagen var ferdig spist og ryddet av og det var skikelig kosekveld. Spillte et kortspill som tar ganske lang tid. Og da den 3. personen sa vi måtte vente for han måtte på do ble jeg lettere irritert, hormonell som jeg var. """Arg hvorfor kan dere ikke gå på dass FØR vi spiller"

Da vi endelig kunne begynne å spille igjen, gikk det ikke lange tia før jeg kjente at det kom lette knip i magen, og det var ikke før da at jeg kom på at tomatpurre, ikke egnet seg for mine gravide tarmer. Jeg holdt og holdt og holdt, men til slutt MÅTTE jeg bare gå.
Så jeg HYLER ut: STOPP, jeg MÅ OPP!!
Fikk noen rare blikk fra de andre rundt bordet, og siden jeg satt innerst og den gravide mage tok stor plass tok det sin tid før jeg var på vei opp trappa.

Midt i trappa BRÅ stopper jeg, kniper "brunauge" det jeg klarer, puster, kniper lårene sammen i håp om at det kan hjelpe. Ser for meg bæsjen bare renne nedover lårene, og ned i trappen, samtidig  prøver jeg å gå opp trappa.
Det går selvfølgelig IKKE for når du begynner å LE, ja da er det gjort.
Så joda latteren strømmer på og det gjør avføringa også. Jeg skjønner at her er det bare å komme seg fortest mulig på badet, så dritten kan samles på ett sted og ikke oppover hele trappa og inn i gangen.

Det endte jo med dusj og jeg måtte jo sette på en vaskemaskin med stinki brunfarge på klærne mine.
Da jeg gikk ned, tenkte jeg at jeg ikke måtte si noe, dette var jo dritflaut.
De så litt rart på meg: "hvorfor brukte du dusjen a" sa Erik etter en stund.
Jeg biter meg i leppa for å ikke si noe og for å la være å le. Men så husker jeg følelsen da det gikk galt og spruter ut i latter; Jeg dreit på meg i trappa!!!

Haha, ler så jeg griner[:D][:D]

Back
Topp