Flasker :)

Her har mam sine fallt best i smak.. Hadde avent også, men ingen av ungene har likt de.. Selv foretrekker jeg mam også ;p
Synes mam har bedre utvalg, større utvalg og liker at de har farger på flaskene også har de anti kolikk flasker ;)

Til helt nyfødt synes jeg dr brown var best da tuttene er små (finnes større også). Men ser medela sine er ganske like. Sikkert kjekt hvis man har medela-pumpe. Når baby ble større synes jeg tommee tippee var mest naturtro. Likte ikke avent sine gamle, men de nye smokkene ser bra ut :)

Til helt nyfødt synes jeg dr brown var best da tuttene er små (finnes større også). Men ser medela sine er ganske like. Sikkert kjekt hvis man har medela-pumpe. Når baby ble større synes jeg tommee tippee var mest naturtro. Likte ikke avent sine gamle, men de nye smokkene ser bra ut :)

Eg kjøpte medela brystpumpe etter anbefaling og fordi det er den dei brukar på sjukehuset. Tenker at om det blir nødvendig med flasker frå tidleg av så får ein kanskje opplæring på sjukehuset, og greitt å ha samma merket/modellen heima :)
Før var medela sin dyrare enn avent, men no kostar det likt (babyshop Gulskogen) og flaskene såg gode ut :)

Eg kjøpte medela brystpumpe etter anbefaling og fordi det er den dei brukar på sjukehuset. Tenker at om det blir nødvendig med flasker frå tidleg av så får ein kanskje opplæring på sjukehuset, og greitt å ha samma merket/modellen heima :)
Før var medela sin dyrare enn avent, men no kostar det likt (babyshop Gulskogen) og flaskene såg gode ut :)
Var der jeg var å kikket i går. Men venter med å kjøpe for å se behov. Fikk avent i apotekpakke og så kjøpte jeg en dr. Brown tidligere. Så da får vi se om vi trenger flere. Har en som fulgte med pumpen, går an å bare helle over.

Jeg hadde avent manuell pumpe sist (arvet). Ville ha elektrisk nå og kjøpte medela ettersom alle sier den er bedre enn avent. Er ikke veldig vanskelig å bruke noen av de.

Hvilken apotekpakke får man flasker i?

Var med en liten avent-flaske i apotek1 sin pakke:)

Jeg fikk ikke noen flaske i den pakken. :( Fikk ikke så mye i den, egentlig. Fikk overhodet ikke det som står på siden at man skal få i den. Får prøve å bestille den i mannen sitt navn, så kan det hende jeg får det som står at man skal få....

Jeg fikk ikke noen flaske i den pakken. :( Fikk ikke så mye i den, egentlig. Fikk overhodet ikke det som står på siden at man skal få i den. Får prøve å bestille den i mannen sitt navn, så kan det hende jeg får det som står at man skal få....
Snedig, følte jeg fikk masse fint i den jeg, hentet den ut i går. Fikk sokker + tilbud fra lindex, engangs tisselaken, par prøver på kremer, flaske fra avent, smokke, leke, bind, ammeinnlegg, våtservietter, reflekser til å klistre på, prøver på pampersbleier, foreldre & barn blad.. Tror det var alt:p
Var mye fint følte jeg, var mye mindre i den fra vitus iallefall.

Hmm... Fikk ikke tilbud fra lindex eller sokker. Ikke tisselaken, flaske eller reflekser heller. Lurer på om det har skjedd en missforståelse, eller noe....

*Sniker fra april*

Jeg fikk både en Avente- og en MAM-flaske i min babybox fra Apotek1, men så var det andre ting som ikke var der ut fra oversikten jeg så på nett, som Dettol flasken, sokker fra Lindex og 30% rabatt fra lindex. Men de tok ikke kvitteringen bare ga meg boksen, så jeg kan jo evt hente ny babybox med kvitteringen min.

Hmm... Fikk ikke tilbud fra lindex eller sokker. Ikke tisselaken, flaske eller reflekser heller. Lurer på om det har skjedd en missforståelse, eller noe....

Skulle det være tisselaken også? Det står ikke på babybox.no

Virker som det er litt tilfeldig hva som er i hver boks :/

Skulle det være tisselaken også? Det står ikke på babybox.no

Virker som det er litt tilfeldig hva som er i hver boks :/

Ja må det være. Min inneholdt nesten IKKENOE! Fikk pads og engangskluter. Og noen små prøver på kremer :S fikk ikkenoe "bra"

Sent from my iPad using BV Forum

Vi kjøpte inn både dr brown, avent og mam forrige gang, og endte opp med å bruke avent mest. Både fordi de funket bra for jenta og fordi de var så greie å vaske..

Tihi! Nå var jeg en tur på apotek1 og sa at jeg ikke hadde fått det som skulle være i boxen fra dem, så jeg fikk en helt ny. Der var alt i! =D Nå er jeg superfornøyd! Woohoo!!

Du sa svigerforeldrene dine bor i solbergelva - som i nedre eiker? Isåfall fikk jeg flaske osv når jeg hentet på apotek 1 på Buskerud storsenter.

Du sa svigerforeldrene dine bor i solbergelva - som i nedre eiker? Isåfall fikk jeg flaske osv når jeg hentet på apotek 1 på Buskerud storsenter.

Ja, de bor der, men vi bor i Narvik, men skal bo på Sjøvegan når babyen kommer. Fikk denne pakken på Sjøvegan.

Back
Topp