Tuppelura92
Glad i forumet
Hvilke tåteflasker er best, og hvorfor? 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Til helt nyfødt synes jeg dr brown var best da tuttene er små (finnes større også). Men ser medela sine er ganske like. Sikkert kjekt hvis man har medela-pumpe. Når baby ble større synes jeg tommee tippee var mest naturtro. Likte ikke avent sine gamle, men de nye smokkene ser bra ut![]()
Var der jeg var å kikket i går. Men venter med å kjøpe for å se behov. Fikk avent i apotekpakke og så kjøpte jeg en dr. Brown tidligere. Så da får vi se om vi trenger flere. Har en som fulgte med pumpen, går an å bare helle over.Eg kjøpte medela brystpumpe etter anbefaling og fordi det er den dei brukar på sjukehuset. Tenker at om det blir nødvendig med flasker frå tidleg av så får ein kanskje opplæring på sjukehuset, og greitt å ha samma merket/modellen heima![]()
Før var medela sin dyrare enn avent, men no kostar det likt (babyshop Gulskogen) og flaskene såg gode ut![]()
Var med en liten avent-flaske i apotek1 sin pakkeHvilken apotekpakke får man flasker i?
Var med en liten avent-flaske i apotek1 sin pakke![]()
Snedig, følte jeg fikk masse fint i den jeg, hentet den ut i går. Fikk sokker + tilbud fra lindex, engangs tisselaken, par prøver på kremer, flaske fra avent, smokke, leke, bind, ammeinnlegg, våtservietter, reflekser til å klistre på, prøver på pampersbleier, foreldre & barn blad.. Tror det var altJeg fikk ikke noen flaske i den pakken.Fikk ikke så mye i den, egentlig. Fikk overhodet ikke det som står på siden at man skal få i den. Får prøve å bestille den i mannen sitt navn, så kan det hende jeg får det som står at man skal få....
Hmm... Fikk ikke tilbud fra lindex eller sokker. Ikke tisselaken, flaske eller reflekser heller. Lurer på om det har skjedd en missforståelse, eller noe....
Skulle det være tisselaken også? Det står ikke på babybox.no
Virker som det er litt tilfeldig hva som er i hver boks :/
Hmm... Fikk ikke tilbud fra lindex eller sokker. Ikke tisselaken, flaske eller reflekser heller. Lurer på om det har skjedd en missforståelse, eller noe....
Du sa svigerforeldrene dine bor i solbergelva - som i nedre eiker? Isåfall fikk jeg flaske osv når jeg hentet på apotek 1 på Buskerud storsenter.Jeg fikk ikke noen flaske i den pakken.Fikk ikke så mye i den, egentlig. Fikk overhodet ikke det som står på siden at man skal få i den. Får prøve å bestille den i mannen sitt navn, så kan det hende jeg får det som står at man skal få....
Du sa svigerforeldrene dine bor i solbergelva - som i nedre eiker? Isåfall fikk jeg flaske osv når jeg hentet på apotek 1 på Buskerud storsenter.
Husket noe om at dere var der på besøk. Men ser nå at du fikk ny pakkeJa, de bor der, men vi bor i Narvik, men skal bo på Sjøvegan når babyen kommer. Fikk denne pakken på Sjøvegan.