Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det var en sånn krukke jeg tenkteDet er jo små hol i posen til pulveret slik at det stadig havnar pitte litt mme på benken. Blir gal
Eg har tatt det oppi ei slik IKEA krukke, men et ikkje heilt fornøyd så trenger inspirasjon![]()
Vi har posen stående oppi eska den kjøpes i. Passer bare på å lukke lokket på eska helt igjen mellom hver gang. Vi bruker Hipp, og den eska er lett å lukke helt igjen.![]()
Sniker litt fra juni og lurer på hvor mye barn drikker av mme? Jeg delammer, men synes han drikker mye mme i tillegg. Jeg lager stort sett 90 ml, men det har hendt at han også drikker 120 ml. Han er ikke blitt tre uker ennå heller.
Min drikker stort sett 120-150ml til hvert måltid. Spiser 6 ganger om dagen, noen ganger 7. Ammer noe og da får han pupp først, men det er ikke så mye melk så jeg gjør det mest for å ikke miste den heltSniker litt fra juni og lurer på hvor mye barn drikker av mme? Jeg delammer, men synes han drikker mye mme i tillegg. Jeg lager stort sett 90 ml, men det har hendt at han også drikker 120 ml. Han er ikke blitt tre uker ennå heller.
Sniker litt fra juni og lurer på hvor mye barn drikker av mme? Jeg delammer, men synes han drikker mye mme i tillegg. Jeg lager stort sett 90 ml, men det har hendt at han også drikker 120 ml. Han er ikke blitt tre uker ennå heller.