Flaskebarn

EJ

❤️ Februar 14's Miss Gravid ❤️
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
♡ Maibarna ♡
Korleis oppbevarar dikka mme? Beholder du eska eller tar du pulveret over i ein anna beholdar?

Vi har posen stående på benken med sånn klype til å holde den lukket. Har lyst til å ta det over på ett stort IKEAglass, men tenker av en eller annen grunn at pulveret blir fortere dårlig av det.

Det er jo små hol i posen til pulveret slik at det stadig havnar pitte litt mme på benken. Blir gal :P
Eg har tatt det oppi ei slik IKEA krukke, men et ikkje heilt fornøyd så trenger inspirasjon :)

Jeg har det i esken den kjøpes i. Passer bare på å lukke posen etter jeg har tatt den i bruk :-)

Jeg bruker Collett og det kommer i 2x400g poser. Så fyller jeg opp en tupperware boks. Denne står på benken til vanlig, og tar den med når jeg er på tur. Skjeen som følger med Collett er også så liten at den får plass oppi boksen.

b640ddb94575c13c9d41348ceb1afcf4

Det er jo små hol i posen til pulveret slik at det stadig havnar pitte litt mme på benken. Blir gal :P
Eg har tatt det oppi ei slik IKEA krukke, men et ikkje heilt fornøyd så trenger inspirasjon :)
Det var en sånn krukke jeg tenkte :)

Vi har pulveret i en slik :-)

Vedlegg

• 1434923177796.jpg
    1434923177796.jpg
    44,6 KB · Visninger: 45
Vi har posen stående oppi eska den kjøpes i. Passer bare på å lukke lokket på eska helt igjen mellom hver gang. Vi bruker Hipp, og den eska er lett å lukke helt igjen. :)

Her selges de i bokser så slipper dette, men brukte NAN før med de eldste, og brukte fortsatt posen men hele posen lå alltid oppi en plastboks.

Sniker litt fra juni og lurer på hvor mye barn drikker av mme? Jeg delammer, men synes han drikker mye mme i tillegg. Jeg lager stort sett 90 ml, men det har hendt at han også drikker 120 ml. Han er ikke blitt tre uker ennå heller.

Sniker litt fra juni og lurer på hvor mye barn drikker av mme? Jeg delammer, men synes han drikker mye mme i tillegg. Jeg lager stort sett 90 ml, men det har hendt at han også drikker 120 ml. Han er ikke blitt tre uker ennå heller.

Er veldig individuelt. Mine jenter kan variere mellom 90ml og 200ml pr måltid.

6 uker gammel. Ammer en del, men er nå oppe i 3 flasker mme om dagen. De er da på 150ml.

Min gutt varierer mellom 120 og 160 på hvert måltid. Han får kun mme da og er 7 uker på mandag.

Min drikker stort sett 120-150ml til hvert måltid. Spiser 6 ganger om dagen, noen ganger 7. Ammer noe og da får han pupp først, men det er ikke så mye melk så jeg gjør det mest for å ikke miste den helt :) mini er 8 uker i dag :)

Takk for svar dere. Varierer mellom 90 og 120 her, men da regner jeg med at det er greit selv om han ikke er gamle karen. Virker som han er noe mer sulten på morgen og kveld.

Min er 8 uker, ammer alltid først og da spiser han mellom 60 og 90 ml mme etterpå.

Back
Topp