Flaske tilvenning

Prøvde i morres når hun var klar for mat, men ikke ihjel-sulten. Men Neeei. Ikke i dag heller. Hun ble raaaasende sint

Begynte på mandag. Var litt mye prøving og sutring(skjønte ikke hva den gummitutten skulle inne i munnen hennes) de to første dagene. Bør ikke holde på for mye heller, for da kan bli lei og nekte å ta flaska. Med litt luring med lunkent sukkervann på egen flaske og god og kroppsvarm(38-39 grader) melk så tok hun flasken mer og mer.

Idag har hun virkelig skjønt at flasken er nam nam.

Prøvde 3-4 g de to første dagene. Så litt færre ganger de neste dagene. Idag fikk hun flaske 3 ganger. Bare en liten skvett ( typ 40 ml) pr gang, ikke full flaske.

Begynte på mandag. Var litt mye prøving og sutring(skjønte ikke hva den gummitutten skulle inne i munnen hennes) de to første dagene. Bør ikke holde på for mye heller, for da kan bli lei og nekte å ta flaska. Med litt luring med lunkent sukkervann på egen flaske og god og kroppsvarm(38-39 grader) melk så tok hun flasken mer og mer.

Idag har hun virkelig skjønt at flasken er nam nam.

Prøvde 3-4 g de to første dagene. Så litt færre ganger de neste dagene. Idag fikk hun flaske 3 ganger. Bare en liten skvett ( typ 40 ml) pr gang, ikke full flaske.
Hmm.. kanskje jeg skal prøve å lure litt med sukkervann jeg og :)
Men var det sånn at du pumper deg? Eller gir du mme?

Vi har heller ikke fått det til enda..Må få det til fordi hun ikke alltid klarer å spise når vi er ute og det går jo ikke.Vi skal på ferie snart, så jeg er litt nervøs..Var på IKEA i går og det var et h......! Måtte bare gi opp og dra hjem.Hun var veldig trøtt også, og sliter med å sovne både på dagen og kvelden..:(

Back
Topp