Flagger dere

Har ikke flagg, men kunne godt tenkt meg stang. Naboen flagger, da. :)

Hadde jeg hatt flaggstang hadde jeg følt meg forpliktet til å flagge. Vi har verandaflagg, og da føler jeg ikke at det forplikter, det synes ikke på samme måten som en tom flaggstang.

Men vi er jo slett ikke hjemme klokka åtte, da er vi på jobb da, Jeg kunne hengt det opp før jeg dro, sånn rundt en halvtime for tidlig, men det gjorde jeg altså ikke.

Vi flagger 17. mai og bursdagene våre (i alle fall ungene, hvordan det nå har seg har vi alltid vært hjemme klokka åtte på de dagene, det har vært en del helgebursdager i det siste, men mulig jeg har sviktet med lillesøster, for det skal ikke opp før ni i februar) og egentlig føler jeg absolutt at jeg burde flagget idag også, men sånn ble det ikke.

Vi har flaggstang, glemte hele flagget jeg.. Veldig dårlig på å huske det :p

Sent from my iPhone using BV Forum

Vi kjøpte dagen før 1
Mai så vi kunne flagge. Nettopp flytta inn. Er 13 hus i gata vår og alle hadde sånn flaggreie da vi flytta inn. Bortsett fra oss, for her har det bodd muslimer, de flagger visst ikke selv om de bor i Norge.
Men jeg har ikke sett noen flagg idag da jeg leverte i bhg og det er 1 km så rart jeg ikke så noen. Jeg flagger ved hver anledning, syns det er stas :) bortsett fra idag, haha :) tenkte ikke på at det var flaggdag.
Er det for seint å henge ut nå?

Her tok naboene ut flagget mellom 1930-20 i kveld :P å jada, henger oppe enda :P

Ja. Vi har flaggstang og jeg heiste flagget i dag. Synes 8 mai er utrolig viktig å flagde på. Dessverre er det ikke så mange som flagger i dag, men når man vet litt om hva som skjedde 8. mai for 70 år siden så mener jeg man skal det. Har møtt mange eldre mennesker som levde under krigen og som er skuffet over at så få heiser flagget i dag. De er redde for at folk skal glemme.
Bror til min farfar døde pga. krigen. Tyskerne spengte huset til farfars familie siden broren reiste for å kjempe mot dem.

Ja,vi flagger☺

Ja, har flagget i dag. Har balkongflagg. Naboen bor litt høyt og de har flaggstang, er så fint når de flagger. Er veldig flinke til å huske på det også. :)

Back
Topp