Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Kittekat
Hun høres fryktelig slitsom ut.. Er vel ikke så mye annet å gjøre enn å få damen til å fortstå at det er deres barn, og at dere vet selv hva som funker best. (selv om det riktignok høres ut som om det hadde blitt århundrets prosjekt)
ORIGINAL: rosa og blå hva nå?
Frisk luft er vel bare bra, så lenge barnet er kledd deretter.. Men åpent vindu når barnet har feber hadde jeg nok ikke ville hatt. Kommer litt an på temperaturen ute også, men ville vært litt forsiktig.
ORIGINAL: TheGoodWife
ORIGINAL: toneany
Hun høres fryktelig slitsom ut.. Er vel ikke så mye annet å gjøre enn å få damen til å fortstå at det er deres barn, og at dere vet selv hva som funker best. (selv om det riktignok høres ut som om det hadde blitt århundrets prosjekt)
Det er akkurat det jeg også tenker, men jeg kjenner ikke noen steder at jeg orker å ta opp den kampen om jeg ikke har sambo 100% på min side. [8|] Jeg føler jo at om jeg begynner å si sånt til henne så er liksom jeg kjerringa til sønnen hennes som er frekk, egoistisk og lat fordi jeg ikke vil flytte om på alt fordi svigermor sier at alt er så livsfarlig. Jeg sier jo så klart hva jeg mener, men min stemme blir liksom alltid nedstemt uansett, og sambo sier ingenting, bare gjør som hun sier, gjerne bak ryggen min så jeg får vite det etterpå. [8|]
Det der bør du gjøre noe med med en gang, ellers kan både forholdet til svigermor og til mannen din ryke. Jeg snakker av erfaring... Har vært MANGE runder her, og til slutt orker jeg ikke mer. Først da tok mannen min til fornuften.
Svigermoren din tar sikkert aldri til fornuften.Mannen din bør virkelig være på din side.
Frisk luft er vel bare bra, så lenge barnet er kledd deretter.. Men åpent vindu når barnet har feber hadde jeg nok ikke ville hatt. Kommer litt an på temperaturen ute også, men ville vært litt forsiktig.
ORIGINAL: Hatice
Vel...jordmødrene jeg snakka med sa at det bør ligge rundt 17-18 grader inne på soverommet.
Jeg hadde aldri ligget med åpent vindu(selv hvor liten åpningen er) når barnet har feber.
Men det er meg da...