Fjernet hormonspiral 3. Mai. Er kroppen i hormonkaos?

Lulubay

Betatt av forumet
Jeg har alltid hatt stabil syklus (28 dager).
Født to barn i 2014 og 2016. Nå skal vi prøve på barn nr 3.

Frem til antatt El har kroppen føltes normal.
Men fra 4 dpo begynte kroppen å «jobbe».
Det murrer veldig ved sumfysen. Trøtt som en dupp og brystene har blitt STORE og ømme. De er veldig såre og har gitt fra seg noen få dråper med noe hvite greier når jeg har klemt på de. (Prøvde en gang)

Jeg tok en test må morgenen i dag (7 dpo).
Legger ved bilde, ikke mye å skryte av.

Jeg ble forespeilet at dette kunne ta et år, altså å bli gravid. Men kan ikke huske at dette var normalen.

Erfaringer?


ps!
Spiralen har «fulgt» meg siden etter fødsel i 2016 før den ble tatt ut nå.
 

Vedlegg

  • 29BE9666-D074-47AF-90CE-2DB9D0915E93.jpeg
    29BE9666-D074-47AF-90CE-2DB9D0915E93.jpeg
    30,2 KB · Visninger: 71
Høres ut som graviditet for meg. Ser tydelig strek på testen din også.
 
I veldig riktig lys ser det slik ut, men når jeg lyser igjennom blir streken helt borte
 
Ville ikke stolt på Lloyds pharmacy testen:bag: prøv heller makesure:chicken:
 
Jeg tok ut hormonspiralen i slutten av april.
Her va også alt helt normalt frem til antatt el, men ca 4-5 dpo ble jeg superkvalm og er det enda døgnet rundt. Har også ekstreme strekkinger og vondter nederst i magen, skikkelig symfysesmerter og mensensmerter i ryggen, er stuptrøtt, fått avsmak på kaffe osv. Jeg fikk også sånn svak strek på Lloyds pharmacy testen både 8 og 10 dpo. Negativ babyplan idag 11 dpo. :dontknow

Aner ikke hva det kan være, men muligens noe hormonkluss etter spiral, selv om man egentlig skal gå rett tilbake i normal syklus etter uttak. Testa positivt 9 dpo sist, så med blenda test 11 dpo tenker jeg at håpet er ute :rolleyes:

Syns jo absolutt at symptomene dine høres ut som graviditet! Men 7 dpo er veeldig tidlig, så vent noen dager og prøv et annet merke! Stoler ikke på llp-testene :wacky:
Her er min strek 8 dpo.
374C18BF-3474-475C-AC33-1FA9CFC8902F.jpeg
 
Jeg tok ut hormonspiralen i slutten av april.
Her va også alt helt normalt frem til antatt el, men ca 4-5 dpo ble jeg superkvalm og er det enda døgnet rundt. Har også ekstreme strekkinger og vondter nederst i magen, skikkelig symfysesmerter og mensensmerter i ryggen, er stuptrøtt, fått avsmak på kaffe osv. Jeg fikk også sånn svak strek på Lloyds pharmacy testen både 8 og 10 dpo. Negativ babyplan idag 11 dpo. :dontknow

Aner ikke hva det kan være, men muligens noe hormonkluss etter spiral, selv om man egentlig skal gå rett tilbake i normal syklus etter uttak. Testa positivt 9 dpo sist, så med blenda test 11 dpo tenker jeg at håpet er ute :rolleyes:

Syns jo absolutt at symptomene dine høres ut som graviditet! Men 7 dpo er veeldig tidlig, så vent noen dager og prøv et annet merke! Stoler ikke på llp-testene :wacky:
Her er min strek 8 dpo.
Vis vedlegget 327076

Ja, det er ikke helt til å bli klok på! Men da har vi ganske lik opplevelse da. Blir spennende å se!♥️ Etter gode råd skal jeg prøve en annen test ......om noen dager
 
Tenker det er litt for tidlig for positiv test men du kan såklart være gravid :) ❤️
Vanlig med mye symptomer etter slitt på hormonprevensjon når kroppen skal kjøre i gang syklusen, men det er jo litt påfallende å kunne presse ut litt melk om det ikke er noe du kan gjøre til vanlig ;)
Krysser fingrene for deg.
 
Back
Topp