Tips??
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gni babyolje forsiktig i hodebunnen, la det være en liten stund før du forsiktig kammer med en fintagget kamFungerte fint på snuppa mi
![]()
Fungerte her ogsåGni babyolje forsiktig i hodebunnen, la det være en liten stund før du forsiktig kammer med en fintagget kamFungerte fint på snuppa mi
![]()
Samme her. Og bare ha olje i badevannet, aldri vaske håret med såpe/sjampoGni babyolje forsiktig i hodebunnen, la det være en liten stund før du forsiktig kammer med en fintagget kamFungerte fint på snuppa mi
![]()
Vi brukte vanlig babykam, det sklei rett ut altså. Ungene lagde bare godlyderTakk for masse tipsSer jeg må ut å kjøpe kam i morgen
har bare børste i hus, og det blir vel kanskje litt heavy
heheFår til å skrape vekk med fingeren, for har smurt med olje flere ganger, men jeg synes da det ser så vondt ut!! (det er ikke vondt altså - jenta reagerer ikke i hele tatt
)
Min sønn fikk ikke hår før han var 1,5 år så har ikke kjøpt inn babykamVi brukte vanlig babykam, det sklei rett ut altså. Ungene lagde bare godlyder![]()
ÅjaMin sønn fikk ikke hår før han var 1,5 år så har ikke kjøpt inn babykam![]()
ÅjaMine ble født med masse hår hehe. Vi kjøpte det da jeg var gravid. Det var en tommee tippiee "toalettmappe" med negklipper, saks, børste, temp osv. Veldig praktisk.
Jeg kjøpte det på Boots, men dette var i England da. Skulle ikke forundret meg om de hadde dette på Babyshop eller større apotek.Hvor fikk du kjøpt det?hørtes veldig smart ut