Finnes det noen snus som er greit å bruke ved graviditet?

Jeg brukte onico gjennom hele svangerskapet. Jeg fikk klarsignal av jordmor:hilarious: ikke den med lakris men mint.
Jeg snuste veldig lite av den da, var kun når trangen virkelig kikka inn. Hadde en boks i evigheter.

Min samboer snuste gjennom hele svangerskapet, jeg syns det var helt ok.

Jeg begynte jo selvsagt å snuse igjen rett etter fødsel........ (ammer ikke, hadde ALDRI gjort det dersom jeg hadde ammet).

hvorfor er det skadelig med ginseng når man er gravid? hva om man har snuset kickUp i flere uker mens man var gravid?

hvorfor er det skadelig med ginseng når man er gravid? hva om man har snuset kickUp i flere uker mens man var gravid?
Det er ikke nødvendigvis skadelig, det er heller det at de ikke vet om det ikke er skadelig. Leste ett sted at store mengder ginseng i graviditeten hadde ført til at f.eks. ei dame hadde født ett ekstremt hårete barn :rolleyes: Jeg sendte Mail til produsenten av Kickup og spurte om innholdet, og det er minimalt med ginseng i en sånn liten pose. Dessverre så slettet jeg mailen da jeg sluttet å snuse, men det er bare å sende en henvendelse og spørre :) tror ikke du trenger å stresse med at du har snust kickup i noen uker. Informasjonen rundt ginseng gjelder i store mengder, der folk har tatt tilskudd av noe slag.

Det er ikke nødvendigvis skadelig, det er heller det at de ikke vet om det ikke er skadelig. Leste ett sted at store mengder ginseng i graviditeten hadde ført til at f.eks. ei dame hadde født ett ekstremt hårete barn :rolleyes: Jeg sendte Mail til produsenten av Kickup og spurte om innholdet, og det er minimalt med ginseng i en sånn liten pose. Dessverre så slettet jeg mailen da jeg sluttet å snuse, men det er bare å sende en henvendelse og spørre :) tror ikke du trenger å stresse med at du har snust kickup i noen uker. Informasjonen rundt ginseng gjelder i store mengder, der folk har tatt tilskudd av noe slag.
ahh, takk for svar. Ble litt stressa. Men skjønner jo at hvis det hadde vært veldig farlig eller skadelig, så hadde jeg visst om det fra før.. Da hadde det stått mer om det tenker jeg. Men uansett greit å vite at man burde holde seg unna, samme som med lakris. Det var det samboeren min som fortalte meg :couchpotato:

Back
Topp