Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Litt glad jeg aldri starta å snuse/røyke![]()
ikke den med lakris men mint. Det er ikke nødvendigvis skadelig, det er heller det at de ikke vet om det ikke er skadelig. Leste ett sted at store mengder ginseng i graviditeten hadde ført til at f.eks. ei dame hadde født ett ekstremt hårete barnhvorfor er det skadelig med ginseng når man er gravid? hva om man har snuset kickUp i flere uker mens man var gravid?
ahh, takk for svar. Ble litt stressa. Men skjønner jo at hvis det hadde vært veldig farlig eller skadelig, så hadde jeg visst om det fra før.. Da hadde det stått mer om det tenker jeg. Men uansett greit å vite at man burde holde seg unna, samme som med lakris. Det var det samboeren min som fortalte megDet er ikke nødvendigvis skadelig, det er heller det at de ikke vet om det ikke er skadelig. Leste ett sted at store mengder ginseng i graviditeten hadde ført til at f.eks. ei dame hadde født ett ekstremt hårete barnJeg sendte Mail til produsenten av Kickup og spurte om innholdet, og det er minimalt med ginseng i en sånn liten pose. Dessverre så slettet jeg mailen da jeg sluttet å snuse, men det er bare å sende en henvendelse og spørre
tror ikke du trenger å stresse med at du har snust kickup i noen uker. Informasjonen rundt ginseng gjelder i store mengder, der folk har tatt tilskudd av noe slag.