Finner ikke

LykkeligMamma

Forelsket i forumet
Oktobermirakler 2013
Hjertelyden på angelsounden jeg fikk i posten i dag.... Veit det er tidlig, så prøver å fortelle meg selv at det bare er derfor.... Men blei litt "deppa" likevel...

kanskje det er litt tidlig? Jeg er også i uke 11, og var hos jordmor i går...og hun ville ikke høre etter hjertelyd fordi det var tidlig....;)
har ingen erfaring med angelsound da...

kanskje det er litt tidlig? Jeg er også i uke 11, og var hos jordmor i går...og hun ville ikke høre etter hjertelyd fordi det var tidlig....;)
har ingen erfaring med angelsound da...
Ja, satser på at det er fordi det er for tidlig :)

Ikke sikkert dere lette på riktig plass? Vet ikke helt hvorfor, men jeg føler på meg at angelsound ikke er den doppleren som er enklest i bruk, så jeg tror det like gjerne kan være pga akkurat typen doppler..?
Uansett anbefaler de den i bruk fra tidligst 12 uker, så det er jo litt tidlig også :)
Sikker på at alt er i skjønneste orden selv om du ikke fikk høre hjertelyden i dag :)

Ikke sikkert dere lette på riktig plass? Vet ikke helt hvorfor, men jeg føler på meg at angelsound ikke er den doppleren som er enklest i bruk, så jeg tror det like gjerne kan være pga akkurat typen doppler..?
Uansett anbefaler de den i bruk fra tidligst 12 uker, så det er jo litt tidlig også :)
Sikker på at alt er i skjønneste orden selv om du ikke fikk høre hjertelyden i dag :)
Jeg er bare to dager unna 12 uker da, så vil nesten tro det ikke skulle ha så mye å si... Jeg hørte min egen hjertelyd og masse andre lyder, og prøvde meg laangt nede, midt på og egentlig overalt :p men er sikkert bare tidlig.. ;) venninna mi er 13 uker og fant lyden med en gang.

Man må ofte lete leeeenge når man er 11-12 uker :) Prøv igjen :) Den ligger ikke alltid der man tror ;)

Skjønner ikke at dere tørr så tidlig jeg, haha. Kanksje jeg bare er pyse. Holdt meg helt vekk fra det sist. Var livredd for å leite men ikke finne noe. Jeg bekymrer meg lett i svangerskap, så jeg tror jeg skal holde meg vekk denne gangen også :p

Jeg har funnet min i en uke nå, men det er dødsvanskelig, til og med når det er på samme sted hver gang jeg finnern!
Lyden hos meg er akkurat på skambenet. Jeg er 12+4.

Jeg er bare to dager unna 12 uker da, så vil nesten tro det ikke skulle ha så mye å si... Jeg hørte min egen hjertelyd og masse andre lyder, og prøvde meg laangt nede, midt på og egentlig overalt :p men er sikkert bare tidlig.. ;) venninna mi er 13 uker og fant lyden med en gang.
husk at det også kan være veldig individuelt når man finner hjertelyden, man kan ikke sammenligne med andre bestandig.
er nok en grunn til at mange leger og jordmødre ikke vil lete før etter uke 14- 16. jeg lurte på og kjøpe meg Doppler, men vil uansett ikke lete for å finne noe før lege eller jordmor har gjort det...

Grunnen er nok som du og andre sier, det er litt tidlig. Ikke bekymre deg og vent heller en stund før du prøver igjen :)

Jeg fant min for fem dager siden, med en gang. Nå finner jeg den søren meg ikke igjen! :p

Takk for svar allesammen :D
Det er nok veldig individuelt, så jeg bare fortsetter å prøve litt av og til. Jeg er ikke skremt og tar det helt med ro :)

Hei! Jeg sniker litt fra september jeg. :p

Men jeg fant ikkje hjertelyden selv før jeg var godt over 14 uker, og da hadde jeg prøvd ei god stund. I begynnelsen fant jeg den heelt nede ved skambenet, og nesten litt "under" der på en måte. Måtte mange ganger snirkle doppleren litt rundt. Ikke er jeg helt sylfide heller, så om du har litt ekstra på kroppen, hjalp det å dra alt nedover på en måte, om du skjønner. :p

Lykke til, du finner den nok! :)

Ikke bruk doppler mer enn noen få minutt av gangen, d kan overopphete og stresse den lille i magen (legen min sa d når han skulle finne hjertelyden på meg sist svangerskap..)

Jeg fant den heller ikke før jeg tok den lengre ned enn jeg trodde... Og presset den litt forsiktig mot magen :) var vel ti elleve uker på vei da :)

Ikke bruk doppler mer enn noen få minutt av gangen, d kan overopphete og stresse den lille i magen (legen min sa d når han skulle finne hjertelyden på meg sist svangerskap..)
klar over dette, så leter aldri lenge om gangen ;)

Jeg fant den heller ikke før jeg tok den lengre ned enn jeg trodde... Og presset den litt forsiktig mot magen :) var vel ti elleve uker på vei da :)
har vel i grunn lett så langt ned som det lar seg gjøre... regner med det er for tidlig :)

Jeg hørte første gangen når jeg hadde den halvt på skambeinet, halvt over. Så den kan være laaangt nede.
ja, jeg har til og med hatt den på skambenet.... så langt ned det lar seg gjøre :)

Back
Topp