Hjertelyden på angelsounden jeg fikk i posten i dag.... Veit det er tidlig, så prøver å fortelle meg selv at det bare er derfor.... Men blei litt "deppa" likevel...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, satser på at det er fordi det er for tidligkanskje det er litt tidlig? Jeg er også i uke 11, og var hos jordmor i går...og hun ville ikke høre etter hjertelyd fordi det var tidlig....
har ingen erfaring med angelsound da...
Jeg er bare to dager unna 12 uker da, så vil nesten tro det ikke skulle ha så mye å si... Jeg hørte min egen hjertelyd og masse andre lyder, og prøvde meg laangt nede, midt på og egentlig overaltIkke sikkert dere lette på riktig plass? Vet ikke helt hvorfor, men jeg føler på meg at angelsound ikke er den doppleren som er enklest i bruk, så jeg tror det like gjerne kan være pga akkurat typen doppler..?
Uansett anbefaler de den i bruk fra tidligst 12 uker, så det er jo litt tidlig også
Sikker på at alt er i skjønneste orden selv om du ikke fikk høre hjertelyden i dag![]()
husk at det også kan være veldig individuelt når man finner hjertelyden, man kan ikke sammenligne med andre bestandig.Jeg er bare to dager unna 12 uker da, så vil nesten tro det ikke skulle ha så mye å si... Jeg hørte min egen hjertelyd og masse andre lyder, og prøvde meg laangt nede, midt på og egentlig overaltmen er sikkert bare tidlig..
venninna mi er 13 uker og fant lyden med en gang.
klar over dette, så leter aldri lenge om gangenIkke bruk doppler mer enn noen få minutt av gangen, d kan overopphete og stresse den lille i magen (legen min sa d når han skulle finne hjertelyden på meg sist svangerskap..)
har vel i grunn lett så langt ned som det lar seg gjøre... regner med det er for tidligJeg fant den heller ikke før jeg tok den lengre ned enn jeg trodde... Og presset den litt forsiktig mot magenvar vel ti elleve uker på vei da
![]()
Jeg hørte første gangen når jeg hadde den halvt på skambeinet, halvt over. Så den kan være laaangt nede.har vel i grunn lett så langt ned som det lar seg gjøre... regner med det er for tidlig![]()
ja, jeg har til og med hatt den på skambenet.... så langt ned det lar seg gjøreJeg hørte første gangen når jeg hadde den halvt på skambeinet, halvt over. Så den kan være laaangt nede.