Finner ikke roen

Qvini

Glad i forumet
Jeg klarer ikke å finne roen!! Selv om jeg har sett knøtten to ganger med hjerte slående så sitter den spontanaborten så godt i meg! Så knøtten sist på mandag! Og alt skal jo i teorien gå strålende, men livredd for at det pusselig skal slutte å være liv der :( vet iallfall at jeg ønsker meg en ny ul etter påsken da er jeg også i uke tolv i løpet av den uka! :)

Men har dere forresten stikkinger i sidene??? Jeg har det inni mellom men anner jo ikke om det er normalt eller hva det er!

Får krysse fingrene for at dette går strålende og at knøtten driver å vokser seg stor og sterk! - har jo alle symptomene jeg har hatt hele tidene også enda da!!

Ja, har stikninger! Er 9 uker på mandag og i dag har jeg hatt VONDE mensensmerter..

Jeg skjønner deg godt altså! Jeg skal på første ul på tirsdag (8+1), og jeg har hatt veldig mye kramper i magen helt siden torsdag kveld. Så jeg er veldig nervøs og spent på hva vi får se på tirsdag..

Har også stikking i siden(e). Kommer og går.

Sliter også litt med tanken på at det plutselig skal gå galt - og hele 31 dager til neste ul :/ men er da i uke 12. Teller ned til det ^-^

Åh, kjenner slik på dette selv. Klarer ikke å glede meg over å være gravid, er i stede bare fryktelig redd for at det skal være tomt eller ikke liv. Har ikke vært på tidlig ul enda, skal til jordmor på mandag pga SA i februar og få henvisning.. Men googla masse om MA i dag, er jo så dumt, man leser seg jo bare redd. Nei huff og huff...aller helst så går det vel bra!

Stikninger og murringer kommer og går litt hos meg, helt normalt å ha det! Prøv å fokusere på noe som hjelper deg å tenke positivt. Jeg har også vært gjennom 3 sa, for meg hjelper det å dulte borti brystene for å kjenne at de fortsatt er ømme, og kjenne etter murringene i magen. Det trenger ikke være de samme trygghetstegnene for deg, finn noe som hjelper for deg :)

Jeg tenker positivt denne gangen, klart det skal gå bra! Og hvis ikke det gjør det, så må jeg ta det når det kommer. Akkurat NÅ er jeg gravid, og det er jeg sååå uendelig glad for!

Her stiller å river det i siden ja :) det tar jeg som ett godt tegn :)
Livmoren skal jo vokse p når en hvilken som helst annen muskel vokser så river jo det å :) så det er helt normalt :)

Back
Topp