Finner ikke ord!

Å nei, så utrolig trist. :( Sender en stor trøsteklem.

Den følelsen.. Den er ubeskrivelig. Det er så utrolig utrolig vondt. :( Sender deg mange mange klemmer.

Å nei :-( så utrolig trist. :-( sender deg mange gode klemmer og tanker <3 Håper det klaffer fort igjen. Neste gang er det deres tur <3 lykke til <3

Sender deg mange klemmer, det er så utrolig trist :(

Så forferdelig vondt å høre :( Det er virkelig marerittet.. Stor klem til deg!

Så utrolig leit å høre. Må være tøft å ikke ha samboeren sammen med deg nå i helgen, og håper du har noen som tar vare på deg. Varme klemmer

Det er veldig vondt, men det går heldigvis over! Det tar litt tid, spesielt første gangen man opplever det! Har desverre opplevd det 5 ganger... Vondt... Men du kommer til å bli gravid igjen, og når du får det barnet du er ment til å ha så kunne du aldri forestilt deg å hatt et annet istede!

Grusomt og meningsløst...man kan ikke sette ord på det... Håper mannen din er hjemme nå og at dere tar vare på hverandre <3

Stor klem til deg:( Vet dessverre så alt for godt hvordan du har det. Lykke til videre, håper du raskt blir gravid igjen. Det er forferdelig vondt nå, men når du en dag sitter med babyen din i armene skjønner du at alt skjedde for en grunn. Min vakre datter er 2 år nå, og jeg er så takknemlig hver eneste dag for at det fosteret, som sannsynligvis var svært sykt, takket for seg slik at datteren min kom til oss.

Back
Topp