Finner ikke ord!

Threeisacharm

❤️ Storebror 2009 ❤️ Termin September 2015 ❤️
Akkurat kommer fra sykehuset, vært på ultralyd etter at jeg begynte å blø i dag tidlig.. Viste seg at babyen min er død kan ikke begripe det! Er helt knust!

PS! Kan noen være så snill å ta over terminlista??

Ååå.. Så trist å høre :-( Blir tom for ord.. Mange mange klemmer til deg.. <3

Åneeeeeei! ;-( Sender deg gode luftklemmer! Ta vare på hverandre, og snakk om hva dere føler... ♥

Stor klem!

Ta vare på hverandre <3 vet at det kan føles helt mørkt og som verdens undergang, men det vil gå bedre etterhvert!
Mange klemmer fra en som opplevde det samme i oktober :/

Off trist å høre:(

Sender alt av gode tanker til dere! Forferdelig trist.

Sender deg en kjempe klem. Jeg vet så altfor godt hvordan det føles. Jeg opplevde det samme selv i sommer... Ta vare på hverandre og la deg selv få lov til å være lei deg. Vil også ønske deg masse lykke til. Føles kanskje ikke sånn nå men det blir bedre etterhvert. Sender deg enda en stor klem!

Kjæresten min er på jobbtur i København i helgen så har valgt å ikke si noe til han før han kommer hjem i morgen. Dette er helt forferdigelig og jeg trodde alt var fint helt til det kom brunt blod på papiret i formiddag..:(

Er utrolig vondt:( skal på sykehuset på onsdag for å ta en ny ultralyd for å være 110% sikker. Så blir det enten medisinsk eller kirurgisk fjerning..

Ta vare på skattene deres og nyyt svangerskapet jenter. Håper jeg er raskt tilbake i en av 2016 gruppene! Lykke til!❤️❤️❤️

Huff, så trist å høre! :( Mange gode tanker til dere! :Heartblue

Back
Topp