Finner dere på mye?

Det ble bedre en stund, hvor han var rolig på dagen og hadde knip på kvelden, og det er stor forskjell fra før dietten og nå ;) han sliter ennå litt med å bæsje, men lærte noen lure tips på fysiogruppe så jeg hjelper han i gang.
De to siste ukene derimot så har han hatt noen drøye skrikeperioder på dagtid også. Har ringt helsetasjonen og skal dit på 3 måneders kontroll på torsdag og snakke mer om det da.

Håper det bedrer seg for han snart da. Det er så vondt å se de små slite..

Jeg har som mål å alltid ta tvillingene ut hvert fall en gang om dagen. Hvis ikke kommer jeg til å gå på veggen! ;) Vi kommer oss da ut rundt klokken 12, forandrer turruta noen ganger, men ender som regel med å gå til senteret og tilbake. Har også tatt turen på babykino en gang, noe som gikk kjempe fint og tvillingene oppfører seg som regel veldig bra, babykino kan jeg virkelig anbefale. Ellers så har jeg lyst til å dra på babysang i kirka, usikker på hvordan det blir med tvillinger men man vet ikke før man har prøvd :) prøver også å møte barselgruppa noen ganger. Ellers så går dagene veldig fort, særlig nå som vi har dåp på søndag!

Ja jeg prøver å komme meg ut en gang om dagen, men ikke alltid det klaffer helt på formiddagen og når ettermiddagen kommer så er det lekser og middag med frøkna. Prøver å gjøre litt med henne også, så fra kl 17 er egentlig lillebror klar for senga så ca kl 17.15 starter jeg med kveldstell og 17.30 spiser han kvelds og som regel sovner han mens han spiser. Han blir også så trøtt og urolig om det skjer mye så han sover ofte nesten hele dagen dagen etter vi har hvert på farta. Men sosial er jeg stort sett bare når jeg følger frøkna på aktiviteter og det er jo selvfølgelig under leggetiden hans så da trenger han en del aktivisering for å ikke være veldig gretten Haha

Det hørtes litt gøy ut med babysang da, har vurdert det selv og :)

Nei jeg er bare våken da :P har bestandig hvert sein i seng, om jeg legger meg tidligere så skal jeg virkelig kjede meg :P
Jeg la meg tidlig i går 20:30 :P var helt kake! Men våkna halv ett å var lys våken hahaha! Og lille sov hele natten igjennom også :P

Jeg la meg tidlig i går 20:30 :P var helt kake! Men våkna halv ett å var lys våken hahaha! Og lille sov hele natten igjennom også :P

Kan ikke legge meg før 23 for da våkner jeg om natta og er lys våken :P fikk du sove noe mer eller?

Kan ikke legge meg før 23 for da våkner jeg om natta og er lys våken :P fikk du sove noe mer eller?
Haha ikke legg deg halv ni :P
Joda jeg fikk sove etter 40 min :) lå å spilte spill på mobilen hahaha :D lenge leve candy crush altså!

Haha ikke legg deg halv ni :P
Joda jeg fikk sove etter 40 min :) lå å spilte spill på mobilen hahaha :D lenge leve candy crush altså!

Haha nei jeg skal la Vær å gjøre det :P
Godt det da, ellers hadde det blitt en lang dag :P

Kjeder meg ikke :p dagene flyr! Har bare én fast aktivitet i uka. Ellers så prøver jeg å få gått en tur hver dag, så er det husarbeid, strikking og babykos :p vi har begynt å sove til 10-11 da ;) deilig

Kjeder meg ikke :p dagene flyr! Har bare én fast aktivitet i uka. Ellers så prøver jeg å få gått en tur hver dag, så er det husarbeid, strikking og babykos :p vi har begynt å sove til 10-11 da ;) deilig

Ja det hørtes ganske godt ut :) jeg må opp 6.30 mandag til fredag og så er jeg som regel oppe i 6-7 tiden i helgene :P

Etter jeg kutta ut melk har han lille begynt å akseptere vognen igjen. Det gjør det mye lettere å gjøre ting. Prøver på en tur eller noe hver dag. Har heldigvis en venninne som også er i perm. Ellers har jeg vært borte 3/4 siste helgene til enten slekt eller venner jeg ikke ser så ofte. Har fått dekket mye av det sosiale behovet mitt der ;)

Tenkte jeg skulle prøve babyboothcamp i morgen på treningssenteret. Er det en suksess med mini har jeg lyst å gjøre det fast. Trenger å stramme opp litt ting..

Back
Topp