Finner dere på mye?

Knerthen

Forumet er livet
VIP
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Ja finner dere på mye nå i permisjonen eller går dere bare hjemme?
Jeg kjeder meg virkelig, joda jeg vasker og rydder og siden jeg er alene med 2 barn og begge er hos meg nesten hele tiden så har jo nok å henge fingrene i. Men merker at dagene er så ensformige og kjedelige, treffer ikke så ofte venner så blir stort sett bare meg og ungene. Og når kl er 20 så er begge ungene i seng, jeg rydder litt og så kjeder jeg meg igjen :P greit jeg liker alenetid men føler at det er litt for mye alenetid nå :P

Høres ut som min hverdag:p ingen jeg kjenner er hjemme på dagtid og kjenner ikke så altfor mange som er igjen her i byen. Blir ofte bare til at jeg ser snuppa og gubben ila dagen.

Vasker, skravler her inne, rydder, passer på snuppa og strikker. Blir kjedelig, men men :p

Jeg triller og går tur med hunden noen dager, men jeg liker ikke å ta babyen med meg ut alene.
Møter venninner noen ganger på dagtid, men da passer jeg på at samboeren har fri, så jeg slipper å dra ut alene :p
Har besøk flere ganger i uka og er på besøk ofte, så jeg får møtt folk, men babyen sover ikke uten at vi kjører eller holder han, så jeg har aldri fri.
Rekker husarbeid når samboeren min er hjemme, men det er stort sett det jeg rekker.
Synes dagene går så utrolig fort!

Godt å se at det ikke bare er jeg som har ensformige dager da :P

Vi gjør ikke så fryktelig mye vi heller, men samtidig er det først nå de siste ukene at jeg synes det er greit å ta med lille rundt. Hun er mer forutsigbar nå, og det er ikke lenger krise om måltidet utsettes en liten halvtime :) Forløpig er vi med på babysang, babymassasje og treffer noen venner av og til. Håper vi kommer oss ut på mer nå fremover!

Dagene går mye i det samme:) Siden mini ennå strever med mageknip(selv på kumelksproteinfri diett uke 6)så får jeg ikke gjort så mye i løpet av dagen. Store deler av dagen går til å roe han ned, men han roer seg heldigvis i vogna så jeg går lange turer.
Jeg har fått en kjempekoselig barselgruppe gjennom helsestasjonen så får truffet dem av og til :)

Dagene her er også veldig ensformige :P vaske, rydde, mate og leke med lille :) så kommer gubben hjem i 14:15 tiden! Så for meg går dagene egentlig veldig fort, men det er litt ensformig :P

Dagene her er også veldig ensformige :P vaske, rydde, mate og leke med lille :) så kommer gubben hjem i 14:15 tiden! Så for meg går dagene egentlig veldig fort, men det er litt ensformig :P

Han kommer hjem litt tidligere enn frøkna han da, men da et det jo lekser, middag og evt fritidsaktiviteter så da går liksom tia ganske fort frem til lillebror legger seg :P

Dagene går mye i det samme:) Siden mini ennå strever med mageknip(selv på kumelksproteinfri diett uke 6)så får jeg ikke gjort så mye i løpet av dagen. Store deler av dagen går til å roe han ned, men han roer seg heldigvis i vogna så jeg går lange turer.
Jeg har fått en kjempekoselig barselgruppe gjennom helsestasjonen så får truffet dem av og til :)

Har ikke magen blitt noe bedre? Og det uten at du har fått i deg noe med spor av melk i? Ikke noe godt når de har vondt..

Han kommer hjem litt tidligere enn frøkna han da, men da et det jo lekser, middag og evt fritidsaktiviteter så da går liksom tia ganske fort frem til lillebror legger seg :P
Ja! Men to dager så kommer han bare hjem, henter treningsbaggen å så ut igjen :P
Så ett liv etter 19 er ukjent for meg :P

Ja ikke sant! :P haha bare nå sitter vi her å gjesper mens vi henger over senga til lille :P
Er jeg oppe til 22 så har jeg døgna :D

Haha Såpass ja, jeg legger meg som regel mellom 12 og 2 engang jeg da :P

Pga sykdom etter fødsel hos meg, og en baby med mageknip, så er det ikke mye vi har vært utav huset enda.. Formen begynner så smått å komme seg hos meg, så håper å komme meg ut litt nå etterhvert. Og forhåpentlig så vil lillegutt bli mer tålmodig også.

Jeg har mulighet til å gjøre mye da flere venninner er hjemme på perm, men synes dagene bare flyr avgårde!! Synes det er så viktig å få til en lang tur og ellers er det mye klesvask, rydding og annet som tar opp tiden så rekker knapt annet :o men passer på å være sosial i hvert fall en dag i uken! Så er vi på babyrytmikk på torsdager og skal begynne med barselgruppe neste tirsdag så da har vi "mer enn nok" å gjøre ;)

Har ikke magen blitt noe bedre? Og det uten at du har fått i deg noe med spor av melk i? Ikke noe godt når de har vondt..
Det ble bedre en stund, hvor han var rolig på dagen og hadde knip på kvelden, og det er stor forskjell fra før dietten og nå ;) han sliter ennå litt med å bæsje, men lærte noen lure tips på fysiogruppe så jeg hjelper han i gang.
De to siste ukene derimot så har han hatt noen drøye skrikeperioder på dagtid også. Har ringt helsetasjonen og skal dit på 3 måneders kontroll på torsdag og snakke mer om det da.

Jeg har som mål å alltid ta tvillingene ut hvert fall en gang om dagen. Hvis ikke kommer jeg til å gå på veggen! ;) Vi kommer oss da ut rundt klokken 12, forandrer turruta noen ganger, men ender som regel med å gå til senteret og tilbake. Har også tatt turen på babykino en gang, noe som gikk kjempe fint og tvillingene oppfører seg som regel veldig bra, babykino kan jeg virkelig anbefale. Ellers så har jeg lyst til å dra på babysang i kirka, usikker på hvordan det blir med tvillinger men man vet ikke før man har prøvd :) prøver også å møte barselgruppa noen ganger. Ellers så går dagene veldig fort, særlig nå som vi har dåp på søndag!

Pga sykdom etter fødsel hos meg, og en baby med mageknip, så er det ikke mye vi har vært utav huset enda.. Formen begynner så smått å komme seg hos meg, så håper å komme meg ut litt nå etterhvert. Og forhåpentlig så vil lillegutt bli mer tålmodig også.

Masse god bedring ❤

Back
Topp