Samme her, og har vært i permisjon i to mnd allerede pga flytting til ny by og overgang til nye jobber for både meg og mannen! I begynnelsen ble jeg kjempelei, rastløs og rett og slett litt deppa, men nå har det gått seg til og jeg klarer å kose meg med den uvante fritiden. Har flyttet i nytt hus og har derfor mye å ordne i den forbindelse. Står opp når mannen går på jobb, spiser lang og god frokost, rydder og ordner litt i huset, ser litt på TV eller hører på lydbok/podcast og hviler hvis jeg trenger det, også prøver jeg å ha en konkret plan for hver dag - et kaffebesøk fra en venninne, et kreativt prosjekt (puslespill, strikking, maling, lage vognpynt), noe som skal fikses i huset (fikse stelleplass, organisere i hyller, pakke sykehusbag, planlegge system på vaskerommet, lage middagsplan og handlelister) etc. I dag var prosjektet mitt utplanting av tomatplanter i finværet
Føler jeg får mye mer glede av fritiden og bedre selvfølelse når jeg står opp tidlig, når formen likevel er såpass god. Det har mye innvirkning på energien det også.