Finne på i permisjon før baby kommer

Jeg har faktisk ikke vært no særlig sliten etter fødselen de to siste gangene. Tvert i mot var barseltiden ny giv og energi for min del. Jeg kunne nesten ikke vente med å komme meg ut å trille og nyte tilværelsen.
Men jeg har hatt forutsigbare nyfødte som har hatt godt sovehjerte og som har sovet og spist rimelig etter klokka, så da har jeg enkelt fått inn rutiner sånn at jeg har fått mer enn nok hvile.
Krysser fingrene for gjentakelse[emoji38][emoji28][emoji5]

Når det er sagt utnytter jeg tiden nå til hvile. Jeg tror ikke kroppen min vil føde før jeg har funnet roen og slapper av. Jeg har nå nestet ferdig, alt er klart og jeg har stort sett bare hvile på timeplanen fremover. Deilig[emoji5]

Så heldig du har vært! Høres ut som en skikkelig drøm! Jeg ble helt utmatta og fikk nok det såkalte «babysjokket». Heldigvis ble det bedre, men var litt av en overgang å gå fra å være kjærester til å bli en familie!

Man vet aldri hva slags baby man får, men håper ho her blir litt roligere enn det storebror var :-)

16 dager igjen til permisjon[emoji7] Jeg skal SLAPPE AAAAAAV, gjøre klart til lille kommer, forhåpentligvis nyte finværet, trene, bake litt og nyte de siste ukene med kommende storesøster[emoji173]️ Håper bare han holder seg inne til termin og ikke popper ut så fort permisjonen starter[emoji85]

Går fjelltur 2x i veka, å dei andre dagane går eg å rydda rundt i huset evt tek ongane ut av bhg å finn på nåke med dei :-)

Slappe av, fyre i gang de to månedene med gratis viaplay, planlegge bryllup, strikke og kanskje bake litt om jeg gidder. Om energinivået holder seg oppe og bekkenet er i samme form som nå så skal jeg vel få tiden til å gå. Har gått fort til nå i alle fall!

Skal du gifte deg snart du også? Jeg planlegger også bryllup, men blir ikke før høsten 2019 da :P

Skal du gifte deg snart du også? Jeg planlegger også bryllup, men blir ikke før høsten 2019 da :p

Ja, vi skal gifte oss i slutten av juli. :) Begynner å ha det meste på plass, tror jeg. :hilarious: Mannen har vært kjempeflink og ordnet med mye av det praktiske der, mens jeg har vært opptatt med ruging og sånt. :p

Så fort babyen kommer vil nok ordet «sliten» få en helt annen betydning, så selv om du føler du har slappet av nok så vil jeg likevel anbefale deg å nyte egentiden så godt du kan for snart kommer sjefen som er avhengig av deg 24\7! Før jeg venta min første visste jeg at jeg kom til å bli sliten, men da jeg fysisk og psykisk kjente det på kroppen etter han kom var det noe helt annet enn jeg hadde forventa.

Husker jeg fortalte venninna mi det samme da ho venta førstemann. Ho mente man ikke kommer til å bli så sliten, men fikk fort høre at ho angra på at ho ikke slappa mer av før gutten kom.

Ellers kan det være greit å gjøre det som gjør deg glad! Handletur, café, bake som du sa eller annet som gir deg energi og glede :-) Ta mest mulig vare på deg selv :-)

Jeg hadde ikke det slik med første! Men en superolig baby, sov bare våknet 2 ganger Pr natt, og vi lå til 10 hver morning[emoji4] skreik kanskje 5 min tilsammens pr dag! Redd jeg får sjokk med nr 2 [emoji23]

Jeg hadde ikke det slik med første! Men en superolig baby, sov bare våknet 2 ganger Pr natt, og vi lå til 10 hver morning[emoji4] skreik kanskje 5 min tilsammens pr dag! Redd jeg får sjokk med nr 2 [emoji23]

Min var også sånn som din! Redd jeg også får sjokk med nr 2 :hilarious:

Her skal stua visst males! :hilarious: :D

Føler meg heldig som er i form til det altså. Har jo litt vondt i bekkenet og sånt, men med litt pauser så skal det gå fint. :D

Back
Topp