Fineste gaven du fikk?

• Trådstarter Trådstarter RoseBusk
  • Opprettet Opprettet
Jeg fikk mye fint gitt.

Begge unga laga noe fint.
Ene laga kalender til meg med tegninger og sanger under for hver mnd. Og andre laga en pyntekopp av en krysning av katt og ulv (visstnok) :p Som står med dataen til åha kulepenner i. ! Uansett. Kjempeflotte gaver ! :D Jeg elsker de og de vises frem !

Utenom fikk jeg
Gamingmus, headset og tastatur.
Nordlandsbunadeggeglass dame greie :p , lotusblomstskål, smileyfaceskål, kosesokker, 3 strikkebøker, ett sånt fat jeg kan bake i med sånn greie på... Herrefred. Jeg husker ikke navn !? Kan bake med det i ovn og fjerne den ringen etterpå. Så står kaka rett på fatet hele tiden. Så hadde min søster sydd en genser til meg og ei venninne ga meg ett strikka pannebånd i farger jeg elsker <3
Jeg syns denne jula var herlig. Fikk også en masse snop fra Danmark :p

To små maleri på lerret fra sønnen min. Imponert over innsatsen til de barnehageansatte. Et langt steg opp fra de tingene jeg tok med hjem i min tid :hilarious:

Ramme fra kjæresten med flere bilder av både barnet vårt, han og meg, og resten av familien våres :) Samt et gavekort på kino inkludert barnevakt <3

Jeg fikk mye fint gitt.

Begge unga laga noe fint.
Ene laga kalender til meg med tegninger og sanger under for hver mnd. Og andre laga en pyntekopp av en krysning av katt og ulv (visstnok) :p Som står med dataen til åha kulepenner i. ! Uansett. Kjempeflotte gaver ! :D Jeg elsker de og de vises frem !

Utenom fikk jeg
Gamingmus, headset og tastatur.
Nordlandsbunadeggeglass dame greie :p , lotusblomstskål, smileyfaceskål, kosesokker, 3 strikkebøker, ett sånt fat jeg kan bake i med sånn greie på... Herrefred. Jeg husker ikke navn !? Kan bake med det i ovn og fjerne den ringen etterpå. Så står kaka rett på fatet hele tiden. Så hadde min søster sydd en genser til meg og ei venninne ga meg ett strikka pannebånd i farger jeg elsker <3
Jeg syns denne jula var herlig. Fikk også en masse snop fra Danmark :p

Bake IT?

Michael kors veske burgunderrød av mannen .

Fikk masse fint ellers også feks rituals- produker ,ulltøy fra Johaug, og kjøkkenstæsj til det nye kjøkkenet. :)

Mummigreier fra mannen min :)

Men fikk gave i strømpa, en SAKS... Den var kjempefin (Fiskars) og jeg som klipper så mye stoff (sydame) har klaget over dårlige sakser. Den virker kjempegod

De beste gavene er de sønnen hadde laget i barnehagen. Ble så rørt at jeg begynte å gråte fordi de var så fine❤️ Hadde ikke trodd før jeg fikk barn, at slike gaver betyr så mye.

Oj, jeg har lyst til å si at gavene fra barna var de fineste, men skal jeg være dønn ærlig så var gaven fra jobben finest. Feinschmecker kokkekniv og stekepanne. Jeg elsker jo slikt!

Iår var det med hånden på hjertet tingene frøkna har lagd i bhg. Et lerret som de har lagd en slags nisse på og et hjerte som er rødt og pyntet med glitter:Heartred fikk mest penger, så lite annet å velge. Men de tingene syns jeg var så fine, og hjertet ble hengt rett på juletreet :Heartred

Back
Topp